vivastar Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Topicen sier alt..... Jeg mener at det ikke finns noen gud som har skapt denne verden her, det er bare en tilfeldighet at alle mennesker finns på denne jord.....men de som er kristne tror at gud har skapt jorden, men de som tror på allah å de andre hippi gud'ene tror jo at de har skapt verdene'n.....men det er bare sånn at kristendommen har lyktes mest med at folk skal tro på den, islam og de andre religionene har ikke lyktes helt med å få folk på å tro på seg.....Nei alt dette med kristendommen og andre religioner og guder å annet bullshit er bare ren Oppspinn mener jeg.....alt liv på denne jord er bare en ren tilfeldighet ikke noe annet..... Si litt om hva dere syns Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Kvar kjem alt frå då? Endret 10. februar 2004 av Nostradamus Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=57 og ja, det er en grunn til at den er stengt... Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=57 og ja, det er en grunn til at den er stengt... Oi, har vist ikke lest dette før jeg skrev innlegget Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det hadde også vært en fordel å skrive litt bedre neste gang.. jeg tror jeg klarte å skimte en liten mening innimellom alle punktumene, men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 vivastar: virker nesten så du tror kristendommen er størst .. du vet at det finnes en verden utenfor norge? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg tror på Kebab GUD! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 vivastar: virker nesten så du tror kristendommen er størst .. du vet at det finnes en verden utenfor norge? Jepp! Kapitalisme er verdens største religion! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 syns synd på de som er så dumme og naive at de tror blindt på en gammal kjedelig bok og en haug med jesusmenn... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Feel the power of Windows! Det er min religion Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Stengeavstemming: [X] JA [..] NEI Lenke til kommentar
adawen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Tror ikke så veldig på Gud, men jeg har god tro min makt til å stenge tråder som sansynligvis ikke leder til noe fornuftig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg