svas Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg er 27 år (huff ja, det er gammelt) og det er mange år siden jeg sist var på LAN. GS var vel siste jeg var på. Når var det? 3 år siden? Men samma det! Jeg vil på LAN igjen. Noen som vet om LAN i Oslo og omeng som det er mulig å komme på uten at alle som er der er 14isser? Pft for svar! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Tja http://www.sarpelan.org/OLDISLAN/index.htm kanskje? Vet ikke helt om det går under "og omegn" eller ikke for deg da, men så langt er det jo ikke Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 TheLAN som er til helgen ( kjelsås) Thelan Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hepp, jeg er 29 og blir gjerne med på lan i oslo, kanskje kunne vi få flere gamlinger til å meldt seg på GT eller noe slikt og få et eget oldis-bord der Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Ellers så har man Lanplayers.net, 18 års grense Holder til på Scandic hotell ved Ramstadsletta ca 15 min med bil fra Oslo sentrum. Endret 28. desember 2004 av Den Polse Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Men når er theLAN nestegang??? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Men når er theLAN nestegang??? theLAN er i Vinterferien! mer info på siden Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 å.. Da skal jeg på det beste LANet siden lanets morgen! INANIMATE!!! Jeg oppfordrer dere ALLE til å reise på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå