Fragletrollet Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 For å ikke snakke om avhengighet, som jeg er Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 For å ikke snakke om avhengighet, som jeg er word Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 haha. Ta skrittet, be a man og ring henne Jeg skal tenke på det. Kunne jo bedt henne ut, hmm... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 haha. Ta skrittet, be a man og ring henne Jeg skal tenke på det. Kunne jo bedt henne ut, hmm... Prøv å ta med noen venner først, det virker litt mer uformelt og upersonlig, og heller ikke så innpåslitent. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Dama mi har hengt etter meg i 2 år!!! seFF er vi sammen... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jepp finnes det noe bedre følelse ?` bare lurte Det er jeg også, det suger. Uoppnåelig kjælighet suger hardt... Men følelsen er jo ihvertfall fin. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Håper å finne en jente som jeg kan tilbringe resten av livet, en døv jente selvsagt! Akkurat samme måte som hørende vil ha hørende. Joda, det er jo selvfølelig prioritet nr. 1, før personlighet, utseende, etc... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) For det blir mye enklere å prate. Jeg har sett venner oppleve slik: Hørende - døve 1 til 2 mnd døve - døve 6 mnd til 1 år. Derfor vil jeg helst finne døve, deretter personlighet. Hvis jeg skal kommunisere med hørende må vi døve: øve å snakke - men problem å høre. bruke mobil overtale hørende å lære tegnspråk. Endret 18. mai 2004 av Qwseyvnd Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Så hørende personer har ikke forhold lengre enn 1-2 mnd? Hehe..... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg mener hørende sammen med en døv. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det er ganske uavhengig da, så egentlig umulig å si. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Noen her som kan hjelpe meg med noe? Jeg skal se film i morgen med den jeg liksom er forelsket i da, og noen andre. Hadde tenkt å se en grøsser. Noen som har et par gode forslag til noen snille/romantiske ting å gjøre? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Noen her som kan hjelpe meg med noe?Jeg skal se film i morgen med den jeg liksom er forelsket i da, og noen andre. Hadde tenkt å se en grøsser. Noen som har et par gode forslag til noen snille/romantiske ting å gjøre? Hold hender og sånn. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jo, skal jo prøve meg på det. Noen forslag til kommentarer å gi f.eks? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Heldiggris, Earendil. Pass i hvert fall på å se en god film. Spør gjerne på filmforumet. Nå skal jeg skrive e-post til favorittveggen min. Eller den jenta som tydeligvis ikke var så pratesyk, da. *Tenke gjennom noen fine formuleringer* Liker forresten alle jenter dikt? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du blir bare søtere og søtere for hver dag som går du! Schlager når man har lyst å rote med veninner Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 *Tenke gjennom noen fine formuleringer*Liker forresten alle jenter dikt? Alle jenter liker dikt, etter det jeg har erfart. "You're the first thing I think of Each morning when I rise. You're the last thing I think of Each night when I close my eyes. You're in each thought I have And every breath I take. My feelings are growing stronger With every move I make. I want to prove I love you But that's the hardest part. So I'm giving all I have to give To you I give my heart." Et dikt som passer veldig bra hvis du er forelsket i henne. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hehe, takk, Earendil. Tenkte kanskje jeg skulle komponere et eget, eller noe sånt. Kanskje ikke. Hvis ikke hun svarer på neste e-post, får hun et lite kunstverk (tegning, fargelagt på PC) med et fint dikt håndskrevet på... kanskje ditt. (Holder på med tegningen innimellom. Blir bra. Surrealistisk sak, hihi, den viser hva jeg vil.) Hah. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Pass på å ikke gå for fort frem nå da! Jenter tar tid..... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Pass på å ikke gå for fort frem nå da! Jenter tar tid..... Så sant, så sant. Men jeg tror faktisk at det er så mye bedre å snakke en god del med henne først, kommunisere, bli godt kjent med henne "fysisk" først. Etter det jeg har erfart, så hjelper det ganske mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå