Gå til innhold

Jeg er forelsket !


HEE

Anbefalte innlegg

Ja nå har hu vært en uke i Playa (savner henne masse).

 

på mandagen så hadde vi vært sammen i to måneder.. :love:

 

ser henne igjen på søndag... seriøst da blir det mye koz da. :thumbs::love:

 

 

Edit. Leif

Endret av HEE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe av det beste ved forelskelsen er "jakten", om man kan bruke det ordet. Usikkerheten, kriblingen hver gang du ser vedkommende. Det føles ikke alltid slik, men når alt kommer til alt er det en god følelse :thumbup:

*biiip*

 

WRONG.

 

Usikkerheten, kribling osv er ikke noe kos.

Det eneste som er kos er når du får prata med henne, da er du i himmærn.

 

:)

Lenke til kommentar

Hmm...

 

Har akkurat slått opp med damen min, var ikke noe lenge sammen(1mnd), og jeg var aldri forelsket i henne. Vil bare si en ting til dere. Det er ikke vits å bli sammen med noen bare for kroppen, noe jeg erfarte. Hun var fin, og veldig veldig glad i meg, men vi hadde ikke noen felles meninger etter min mening. Kanskje kult å gå hånd i hånd for å skryte av dama di, men ellers er det bra dritkjedelig.

 

Skaff dere en dame som dere også kan være venn med! Tipper det er de forholdene som varer lengst...

 

 

Ellers, noe som føler meg nesten like godt som forelskelse er å høre en av de sangene man med engang vet er en favoritt for alltid. En med den perfekte rytmen og melodien.... Det er digg det!

Lenke til kommentar

Bra du klarte å være sammen i 2 måneder!

Det er ikke så mange som klarer 2 mnd i den alderen.

 

En jente sa direkte til meg at hun var forelsket i meg, jeg sa åja, hun smisket meg hele tiden. :blush: Aner ikke hva jeg skal svare. :cry:

Først spurte hun om jeg hadde følelser og er forelsket i henne i mobilen selvsagt.

Så svarte jeg at kjenner ikke så godt, men ser ut som er snill, banner ikke (0 poeng i å banne for ingenting). Mer vet jeg ikke så mye om.

 

Håper å finne en jente som jeg kan tilbringe resten av livet, en døv jente selvsagt! Akkurat samme måte som hørende vil ha hørende.

Lenke til kommentar
Problemet er at når jenter (ivertfall jentene her) får høre hos andre folk "Han sitter mye på data" eller lignende utsagn, så er det uaktuelt.....

Uansett om jeg spiller fast på fotballaget her og ble toppscorer i fjor :|

Det er nok i en viss alder. Forståelig om man bare sitter å spiller data, men om man faktisk gjør noe viktig, som webdesign, musikkomponering ell.. så er det nok få jenter som blir uinteressert, heller motsatt.

Lenke til kommentar
Problemet er at når jenter (ivertfall jentene her) får høre hos andre folk "Han sitter mye på data" eller lignende utsagn, så er det uaktuelt.....

Uansett om jeg spiller fast på fotballaget her og ble toppscorer i fjor :|

Gjett om jeg har gjort mye for å kvitte meg med det ryktet der. Merkelig nok er jeg lite med datamaskinen nå, men ryktet består, noe som irriterer meg veldig.

Lenke til kommentar
Problemet er at når jenter (ivertfall jentene her) får høre hos andre folk "Han sitter mye på data" eller lignende utsagn, så er det uaktuelt.....

Uansett om jeg spiller fast på fotballaget her og ble toppscorer i fjor :|

Gjett om jeg har gjort mye for å kvitte meg med det ryktet der. Merkelig nok er jeg lite med datamaskinen nå, men ryktet består, noe som irriterer meg veldig.

Samme her. Har forlatt det alle andre på dette forumet bedriver, nesten, utenom forumet, da. :-)

 

Det er jo nesten hjemmet mitt. Jeg er fortsatt et hellig datageni som tilbringer hele dagen foran den. Uææ. Feil.

 

Men det må bli dame på meg også snart. Jeg har avstått et par "bli sammen"-tilbud siden jeg begynte i åttende klasse. Jeg merker i hvert fall utrolig lite til dataryktet blant jentene nå. Men jeg går mest på jenter som bor et litt annet sted uansett. :-)

 

Brukte bl.a. et par måneder på å lete opp ei jeg snakket litt med på konfirmasjonskurset. Da fant ut at hun bodde en time i bil unna, og så fikk jeg tak i e-post-adressen hennes (bruker MSN). Blokk med en gang. :( Null aning hvorfor.

 

Jobber med å få henne til å oppløse den frivillig nå (hoho, poetiker og kunstner som jeg er), over e-post. Tips mottas med takk. :laugh:

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...