Earendil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Håper for din egen skyld at du tullet nå, hvis ikke..... hvis ikke hva? og nei, jeg tullet ikke. og jeg ser ikke noe galt idet lissom. vel uansett så gidder jeg rett og slett ikke være aktiv på "forelskelse-fronten", jeg vil heller bare ta det som det kommer og når tiden er inne. og til deg HalTan : jeg har vert forelsket. hvorfor kan ikke bare alle være som deg? det ville vert fint Ironisk, håper jeg? Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 jeg sier stakkars den som ikke har vert forelsket..... og hvordan ville verden vert uten ordet og alt? menneskerasen ville dødt ut uten Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 jeg sier stakkars den som ikke har vert forelsket..... og hvordan ville verden vert uten ordet og alt? menneskerasen ville dødt ut uten Så sant, så sant. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Bah, jeg er 23, har aldri vært forelsket, og kommer nok aldri til å bli det så lenge jeg lever, men jeg gråter ikke. Tenk så mye krangling og kjærlighetssorg jeg slipper. Nei, se alltid livet fra den lyse siden. Barn vil jeg helst ikke føre til verden uansett. Jeg ser for mye fiendlighet. Til og med innad i familier kan det være mye fiendlighet, ikke rart det blir krig i verden. Og så er det så mange barn som sulter i hjel hvert eneste minutt. Det er mat og omsorg til alle som menneskeheten trenger først, ikke enda flere barn. Men for all del, er du forelsket, så vær glad for det. Endret 3. mai 2004 av EasyRaider Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Bah, jeg er 23, har aldri vært forelsket, og kommer nok aldri til å bli det så lenge jeg lever, men jeg gråter ikke. Tenk så mye krangling og kjærlighetssorg jeg slipper. Nei, se alltid livet fra den lyse siden. Du kommer til å bli forelsket før eller senere. Men kjærlighet er noe av det beste som finnes vil jeg si, du er heldig hvis du opplever det. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Du kommer til å bli forelsket før eller senere. Tror du ja. Endret 3. mai 2004 av EasyRaider Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Du kommer til å bli forelsket før eller senere. Tror du ja. Sannsynligvis så. Du er jo bare 23 år, du har mange år igjen av livet ditt. Det er jo enkelte som blir forelsket for første gang når de er 60 f.eks. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Nei, ikke sannsynligvis. Såpass godt kjenner jeg meg selv. Men kjærlighet er noe av det beste som finnes vil jeg si, du er heldig hvis du opplever det. Jaja, det er mange som ikke opplever det. Livet kan gi mening likevel. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Hadde lett kastet pc'n for en dame.... :S aldri i verden! Endret 3. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hadde lett kastet pc'n for en dame.... :S aldri i verden! Det spørs hvilken dame. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hadde lett kastet pc'n for en dame.... :S aldri i verden! Det spørs hvilken dame. Hvem Har vært forelsket, ja det er deilig det.. Men det "å-bli-sammen-med-en" venter jeg litt med, og tar det som det kommer Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det spørs hvilken dame. Hvem Det heter ikke "Hvem dame", nei. Men det "å-bli-sammen-med-en" venter jeg litt med, og tar det som det kommer Jeg går egentlig for det meste, men det må jo være litt følelser involvert også. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Er du forelsket er det ikke en gang et spørsmål om du dropper PC'en for damen.. Jeez.. Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hadde lett kastet pc'n for en dame.... :S aldri i verden! Nå sier det litt om deg også da.. Freak!1111!1?!?\!1! \o/ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hvorfor skal du droppe PC'en for en dame? Det ville aldri holdt i lengden. Gidd å bli sammen med en som ikke lar deg holde på med din største interesse Forelskelse får folk til å gjøre mye dumme ting Endret 5. mai 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvorfor skal du droppe PC'en for en dame? Det ville aldri holdt i lengden. Gidd å bli sammen med en som ikke lar deg holde på med din største interesse Forelskelse får folk til å gjøre mye dumme ting Så helt enig med darkness| her. Liten dame med mye vett du er det beste som er... om det er gjennsidig ja! Hvis ikke så blir det som i "hackers" Crash & Burn Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 er ingen jenter i området her som bruker data :/ untatt noen jenter som sitter på mirc endel, men det er alt Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 er ingen jenter i området her som bruker data :/ untatt noen jenter som sitter på mirc endel, men det er alt Er vel det her også. Men det er jo noen her på forumet. Men jeg savner datakyndige jenter i området, men for all del, det er jo ikke en nødvendighet. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) EDIT: jeg missforstod" Fjernet det jeg hadde skrevet, p.g.a at det som var skrevet hadde ingenting med saken å gjøre. Endret 5. mai 2004 av Hanne:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå