Gå til innhold

Jeg er forelsket !


HEE

Anbefalte innlegg

Håper for din egen skyld at du tullet nå, hvis ikke.....

 

:ermm:

hvis ikke hva? :ermm:

og nei, jeg tullet ikke. og jeg ser ikke noe galt idet lissom. vel uansett så gidder jeg rett og slett ikke være aktiv på "forelskelse-fronten", jeg vil heller bare ta det som det kommer og når tiden er inne.

 

og til deg HalTan :

jeg har vert forelsket.

hvorfor kan ikke bare alle være som deg? det ville vert fint :)

Ironisk, håper jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah, jeg er 23, har aldri vært forelsket, og kommer nok aldri til å bli det så lenge jeg lever, men jeg gråter ikke. Tenk så mye krangling og kjærlighetssorg jeg slipper. Nei, se alltid livet fra den lyse siden.

 

Barn vil jeg helst ikke føre til verden uansett. Jeg ser for mye fiendlighet. Til og med innad i familier kan det være mye fiendlighet, ikke rart det blir krig i verden. Og så er det så mange barn som sulter i hjel hvert eneste minutt. Det er mat og omsorg til alle som menneskeheten trenger først, ikke enda flere barn.

 

Men for all del, er du forelsket, så vær glad for det.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar
Bah, jeg er 23, har aldri vært forelsket, og kommer nok aldri til å bli det så lenge jeg lever, men jeg gråter ikke. Tenk så mye krangling og kjærlighetssorg jeg slipper. Nei, se alltid livet fra den lyse siden.

Du kommer til å bli forelsket før eller senere. :)

Men kjærlighet er noe av det beste som finnes vil jeg si, du er heldig hvis du opplever det. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du droppe PC'en for en dame? Det ville aldri holdt i lengden. Gidd å bli sammen med en som ikke lar deg holde på med din største interesse

 

Forelskelse får folk til å gjøre mye dumme ting :ermm:

Så helt enig med darkness| her.

 

Liten dame med mye vett du :)

 

:love: er det beste som er... om det er gjennsidig ja! Hvis ikke så blir det som i "hackers" Crash & Burn :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...