Gå til innhold

Jeg er forelsket !


HEE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke mye tilovers for han de første 4mnd etterpå.. Men ei er en jævlig godtroende og tilgivende person.. Så ei har ingen problemer med han lenger, sjøl om vi nesten ikke prater med hverandre bortsett fra når alle tre er til stede :( og dama hans har blitt den nye beste kompisen min :) Men det blir så du føler deg som et tredje hjul når alle tre tilbringe tid i sammen..

Lenke til kommentar
hva når bestekompisen din kommer og tar over dama du har falt for og fått bra kontakt med, ikke nok med det så må du konstant gå og høre hver dag hvor super og perfekt han er... sjøltillitsknekker

da hadde jeg drept ? :ermm:

hadde værtfall klikket fulstendig :mad:

Lenke til kommentar

Det er kjipt gjort å gjøre noe slikt. I bunn og grunn bør man holde seg for god for å gjøre noe sånt.

 

Men når alt kommer til alt er det ikke alltid like lett å rå over følelsene sine. Jeg tror ikke ekte kjærlighet vokser på trær, så noen ganger må man rett og slett priortere..

 

Om denne damen ikke var interessert i deg likevel, og bestekompisen din tok det opp med deg først på en OK måte, så synes jeg du burde unne dem dette.. Høres kanskje vanskelig ut, men noen ganger er ikke ting ment å være.. Og da funker det rett og slett ikke. Så spørsmålet her er da.. Hvem er viktigst for deg egentlig? Kompisen eller damen? Hvis du svarer damen så er du ikke noe bedre kompis selv.

Lenke til kommentar
hva når bestekompisen din kommer og tar over dama du har falt for og fått bra kontakt med, ikke nok med det så må du konstant gå og høre hver dag hvor super og perfekt han er... sjøltillitsknekker

:mad: fy fa*en hvis en av venna mine hadde gjort det så hadde jeg blitt j*velig sur :mad:

Lenke til kommentar
Om denne damen ikke var interessert i deg likevel, og bestekompisen din tok det opp med deg først på en OK måte, så synes jeg du burde unne dem dette.. Høres kanskje vanskelig ut, men noen ganger er ikke ting ment å være.. Og da funker det rett og slett ikke. Så spørsmålet her er da.. Hvem er viktigst for deg egentlig? Kompisen eller damen? Hvis du svarer damen så er du ikke noe bedre kompis selv.

Saken er at han sa ingenting om det, ringte til han på en søndag for å høre om han ville finne på noe, han sa han ikke var hjemme, så da dro jeg på besøk til denna jenta da som jeg var i ferd med å bli kjent med, og hvem møtte jeg der.. joda, det var kameraten min! Hvorfor kunne han ikke sagt at han var der? istedet måtte jeg finne det ut på egenhånd, hadde han sagt at han var der hadde jeg akseptert det, men når han ikke kunne si hvor han var så begynner man å lure på hva som skjer, men denne saken er lagt på hylla, alle tre er venner :w00t:

Endret av GreenBeret
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
hva når bestekompisen din kommer og tar over dama du har falt for og fått bra kontakt med, ikke nok med det så må du konstant gå og høre hver dag hvor super og perfekt han er... sjøltillitsknekker

Akkurat sånn har jeg det nå :cry:

Lenke til kommentar
hva når bestekompisen din kommer og tar over dama du har falt for og fått bra kontakt med, ikke nok med det så må du konstant gå og høre hver dag hvor super og perfekt han er... sjøltillitsknekker

Akkurat sånn har jeg det nå :cry:

Jeg misunner deg det IKKE I DET HELE TATT!! Jeg har heldigvis kommet meg delvis over det. Det går over med tiden, men det er vondt å sjå at kompiser kan gjør sånt :angry:

Lenke til kommentar
hva når bestekompisen din kommer og tar over dama du har falt for og fått bra kontakt med, ikke nok med det så må du konstant gå og høre hver dag hvor super og perfekt han er... sjøltillitsknekker

Akkurat sånn har jeg det nå :cry:

Jeg misunner deg det IKKE I DET HELE TATT!! Jeg har heldigvis kommet meg delvis over det. Det går over med tiden, men det er vondt å sjå at kompiser kan gjør sånt :angry:

Har aldri opplevd noe sånt.

Heldigvis. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
det er ikke uvanelig og "glemme" det du skal si og "ikke" klare og si det etter på når du huska det du skulle si.

Jeg vet aldri hva jeg skal si til en jente! :(

:cry:

Er jeg forelska i alle jenter? :shrug:

 

EDIT: Jeg vet altid hva jeg skal si når jeg chatter med jenter...

Jeg hadde det sånn i før.

Syntest at det var vanskelig å få kontakt med jenter.

I dag er det nærmest omvendt, jenter er nesten enklere å snakke med enn gutter.

Begynner å få veldig mange jentevenner. (noe som er positivt?)

Jeg vil jo mene at du skal snakke med en jente som om du chatter med henne, om enn med en mindre vennlig tone. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...