TLZ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 tror faktisk eg i ferd med å falle...(tro det eller ei men eg har ofte prob. med å vite om eg er forelsket eller ikke...) me too Første gangen en forelsket meg tok det en måned! for eg faktisk skjønte hva som skjedde! Eg gikk rundt og tenkte "hva h**** er det som skjer med meg, hvorfor tenker eg på henne tiden, hvorfor får eg hjertebank og rødmer når eg nær henne..." Eg snakket med noen, eg de sa at eg var forelsket, da gikk det opp et lys for meg Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Er nok ikke så mye som er bedre enn forelskelse Lenke til kommentar
HEE Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Jepp i dag er dagen... (ble sammen kl 21.34) jeg har bestilt et kjede med en liten diamant til henne ! dette kommer hu seriøst til og like ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Oh, spænk you honey! You really shouldn't have done that for me SUSSEBASSEEEEEEEEEN! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er nok ikke så mye som er bedre enn forelskelse Yup. Men det er også det verste. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jepp i dag er dagen... (ble sammen kl 21.34) jeg har bestilt et kjede med en liten diamant til henne ! dette kommer hu seriøst til og like ! miiiih! så søøtt! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 hmm, lan er også digg, eller å til noe man ahr slitt med, forelskelse er bare en uting som ligger i bakhode og surrer, og så blir det alri noe av Lenke til kommentar
HEE Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 hmm, lan er også digg, eller å til noe man ahr slitt med, forelskelse er bare en uting som ligger i bakhode og surrer, og så blir det alri noe av litt enig... men hu var ikke så glad i meg hu heller... men litt så dro familien på hytta da var hu med Det var da hele greia skjedde ! hu er helt utrolig ! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) hmm, lan er også digg, eller å til noe man ahr slitt med, forelskelse er bare en uting som ligger i bakhode og surrer, og så blir det alri noe av ja (eller nei...) Endret 3. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 fin følelse det ja! men, ligge på en 65 foters yacht i middelhavet er ikke noe særlig syns jeg. bedre å ligge på en 65 foters yacht på sørlandskysten! dra inn til havn, spise reker, og kose seg med noen andre. Det er livet det Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er nok ikke så mye som er bedre enn forelskelse Yup. Men det er også det verste. Jeg vet Tenkte jeg bare skulle være litt positiv Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) *Gå å skyte seg*, jeg er forelsket og har vært det i omtrent 1/2 år, men det er ikke gjensidig Endret 16. mars 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 *Gå å skyte seg*, jeg er forelsket og har vært det i omtrent 1/2 år, men det er ikke gjensidig Uh, jeg hadde det sånn i 2 år, men var ikke klar om det var gjensidig heller. Men har sluttet å like henne nå da. For en uke siden ca. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 hmm, lan er også digg, eller å til noe man ahr slitt med, forelskelse er bare en uting som ligger i bakhode og surrer, og så blir det alri noe av Så absolutt ikke. Sier meg helt enig med Hanne:), forelskelse er så og si noe av det meste, om enn ikke det meste som fins. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Oh, spænk you honey! You really shouldn't have done that for me SUSSEBASSEEEEEEEEEN! Tror vi slutter her? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Å forelske seg er å balansere på linjen mellom hellvete og himmel, til slutt faller du oppi den ene... EDIT:Sensur->Irriterende...! Endret 16. mars 2004 av TLZ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 *Gå å skyte seg*, jeg er forelsket og har vært det i omtrent 1/2 år, men det er ikke gjensidig Dakals Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Er nok ikke så mye som er bedre enn forelskelse Yup. Men det er også det verste. Jeg vet Tenkte jeg bare skulle være litt positiv La oss være positive sammen: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Er nok ikke så mye som er bedre enn forelskelse Yup. Men det er også det verste. Jeg vet Tenkte jeg bare skulle være litt positiv La oss være positive sammen: halleluja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå