Coke lovin chick Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Blir kun forelsket i folk eg ikke burde bli forelsket i traff blink for en gangs skyld.. tror ikke forelskelse e helt sunt eg Endret 8. september 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hmm... Det er en jente jeg har likt lenge nå. Men hun er sammen med en fyr. Og så sa ho til meg her om dagen at ho likte meg og at ho sikkert hadde vært sammen med meg hvis ho ikke hadde vært sammen med han fyren hennes Det er jo koslig å høre det, men jeg blir trist av å tenke på at hun KUNNE vært min Har dere noen gode råd til hva jeg skal gjøre? Hvorfor sier hu slikt til meg når hu er sammen med en? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Var forelsket i en jente i 4år jeg Fra 8. klasse og slutten av Gk videregående. Men nå har mine følelser for denne jenta slukna helt. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Jeg er forelsket... Men han er opptatt... Og sammen med bestevenninna mi.. kanskje ikke så morro allikevel.. Endret 8. september 2005 av Tanya Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Forelskelse, den mest frustrerende følelsen av alle. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg er forelsket... Men han er opptatt... Og sammen med bestevenninna mi.. kanskje ikke så morro allikevel.. Spesielt ikke så morsömt vis bestevennina di ser denne posten Lenke til kommentar
Heisenberg88 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ja Ja, liker noen jeg ikke burde like.. Eksen... Greier ikke å slutte like henne... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 er selv forelska i verdens nydeligste jente. tenker konstant på ho... savner henne, hun går på skole i ei anna by Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Spesielt ikke så morsömt vis bestevennina di ser denne posten hehe... skjer ikke... Endret 9. september 2005 av Tanya Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Som det sikkert er nevnt tidligere i tråden, så ender det kun opp med ulykkelighet hvis det ikke er gjensidig. Love hurts. Edit: Damn, for en bump. La ikke merke til det. Jaja. Endret 26. desember 2006 av Istapp Lenke til kommentar
-Koenigsegg- Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 nice bump ^^ Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 I wanna know what love is! ....or do I? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) ................................................... Endret 31. desember 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg haddee vært forelsket i den dama i sikkert 2 mnd. Så en dag kom hun opp til meg å spurte om jeg var interessert i henne, for noen hadde sagt det. Hva skjedde så? Jo, jeg fikk panikk og kom fram meg noe slik som dette: Ehh, nei, hvem har sagt det, jeg skal banke han" Det endte opp med at jeg banka meg selv i flere timer! Å ja, hun var RÅSEXY! Og BLOND Marius Think about your life. It suck right? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg haddee vært forelsket i den dama i sikkert 2 mnd. Så en dag kom hun opp til meg å spurte om jeg var interessert i henne, for noen hadde sagt det. Hva skjedde så? Jo, jeg fikk panikk og kom fram meg noe slik som dette: Ehh, nei, hvem har sagt det, jeg skal banke han" Det endte opp med at jeg banka meg selv i flere timer! Å ja, hun var RÅSEXY! Og BLOND Marius Think about your life. It suck right? 7660351[/snapback] heheh, hmm, jaa der skulle du svare annerledes.. Noe som: "Er DU interessert i meg?" eller "å ja!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå