Gå til innhold

Jeg er forelsket !

HEE

Anbefalte innlegg

Disse forelskelsene altså.

Bare typsisk hun vil være singel.

Hva er egentlig greia med å ville være singel?

Ikke ta det ille opp, men...

Dette høres klart ut som en "pen" måte å si at hun ikke (lenger) føler seg tiltrukket til deg. Ikke at hun lyver, hun vil nok være singel, men bare til hun finner noen som får det til å "si klikk" for henne.

Men hun kan jo velge å være sammen med meg!

Hvorfor velge å være singel da? P

Har du sagt det til henne? Hvis ikke, så skulle du ha gjort det (med glimt i øyet, et lite smil og en selvsikker kroppsholdning selvfølgelig).

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke ta det ille opp, men...

Dette høres klart ut som en "pen" måte å si at hun ikke (lenger) føler seg tiltrukket til deg. Ikke at hun lyver, hun vil nok være singel, men bare til hun finner noen som får det til å "si klikk" for henne.

Joda, er dessverre fullt klar over dette. :)

Men har for uvane å bruke litt for lang tid på å komme over personer jeg liker veldig godt.

Har du sagt det til henne? Hvis ikke, så skulle du ha gjort det (med glimt i øyet, et lite smil og en selvsikker kroppsholdning selvfølgelig).

I did, siden hun uansett er en god venn av meg fant jeg det likegreit å prøve.

Funker like dårlig som alt annet, hun skal visstnok være singel, bare for å være singel.

Men vil alikevel ligge helt inntil meg og klemme og kose når vi er sammen.

Skal jaggu ikke være lett. :)

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Altså:

For meg så hadde jeg ikke blitt sammen med en jente bare fordi hun er fin. Handler litt om personlighet også vet dere..

"høl er høl sjøl om du må grave det sjøl"

Ingen som har hørt det ?

Jeg har derfor ikke vært forelsket, og kommer antagelig ikke til og bli det på et par mnd. år.

Ingen jenter passer, enten så er hu fin og dum, eller så er hu stygg og fin personlighet.

Men noen er greie å, men dem får jeg ikke komme inntill :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror jeg er forelska nå. Har hatt kontakt med en jente ganske lenge nå. Møtte henne på IRC en kveld, prata med henne, og vi holdt kontakten. Nå har jeg endelig møtt henne også, og jeg ble absolutt ikke skuffet. Har sagt til henne at jeg liker henne veldig godt, og hun sier hun også gjør det. Håper det går bra med oss. Hun er så fantastisk :love:

Lenke til kommentar
Det er deilig å være forelska helt til man finner ut at å i det hele tatt få noen til å like deg er som å komme seg til månen med bare en skiftnøkkel og en gammel PC.

Jaggu om det er.

Tror faktisk det mest realistiske ville vært å prøve seg på en tur til månen med ved hjelp av kjøkkenredskaper.

Lenke til kommentar

Jeg er og forelsket igjen! men tror ikke følelsen er gjennsidig.. litt vanskelig og tolke svarene jeg får.. men møter henne vær dag.. går til og med inn på henne.. har det i det heletatt ganske hyggelig.. flørter med henne og ! den skinnende logoen øverst opp i venstre hjørnet viser sin kjærlighet til meg.. men tror du har flere partnere.. virker litt "tøs" hehe .. hw.no !

Endret av HEE
Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284

Jeg har nå vært forelsket i 4 måneder i ei super jente, men dette er ikke gjensidig, :cry: jeg har vært helt ærlig og sagt til henne face-to-face at jeg liker henne og at hun er pen, smart, snill osv. Hun sa bare at hun ikke viste ikke hvem hun likte og hun hadde blandete følelser. Vi snakker ganske mye, vi jogger sammen og vi møtes vær dag. Hun sier at hun ikke liker noen, men det sier hun nokk får og ikke såre meg.

Problemet mitt er at hun overser meg når jeg, hun og venner er på samme plass. Hun er en helt annen person når det er bare vi to og når hun sender meldinger, da smiler hun til meg, ser på meg, hun gir meg faktisk oppmerksomhet.

Jeg har flere problemer, jeg har vist en tendens til og få venninner isteden for kjærester. Når jeg prøver å snakke med jenter så ender det opp med at de har ett problem og jeg prøver og hjelpe, vi snakker om problemet, tilslutt finner vi en løsning i problemet, og vi blir venner.. Etter det skjer det ikke noe, vi snakker bare som venner og om de flere problemer jenter har.. Jeg forelsker meg også bare i jenter som er forelska eller liker noen andre gutter, de guttene er som oftest mine kompiser. Kompisene mine er veldig kresne og de går bare etter utseende på jentene så det ender opp med at jeg liker ei jente som liker en kompis og kompisen liker ikke henne..

Har dere noen tips til meg får å få denne jenta til å like meg? Hva skal jeg gjøre? Noe jeg ikke må gjøre?

Et lite spørsmål: Synes dere jenter er for opptatt av utseende, ikke deres, men gutter sitt?

Takk takk :ermm:

Lenke til kommentar

Tja, når man blir litt eldre så er det nok ikke utseende man blir forelsket av.. Sånn er det ikke med meg iaffal.. Jeg går rundt å forelska hele dagen å ikke tenker på utseende. Men når jeg legger meg til å prøve å sove, så kan det ofte hende at jeg begynner å tenke på utseende.. :blush::love::love:

Lenke til kommentar
Jeg har nå vært forelsket i 4 måneder i ei super jente, men dette er ikke gjensidig, :cry: jeg har vært helt ærlig og sagt til henne face-to-face at jeg liker henne og at hun er pen, smart, snill osv. Hun sa bare at hun ikke viste ikke hvem hun likte og hun hadde blandete følelser. Vi snakker ganske mye, vi jogger sammen og vi møtes vær dag. Hun sier at hun ikke liker noen, men det sier hun nokk får og ikke såre meg.

Problemet mitt er at hun overser meg når jeg, hun og venner er på samme plass. Hun er en helt annen person når det er bare vi to og når hun sender meldinger, da smiler hun til meg, ser på meg, hun gir meg faktisk oppmerksomhet.

Jeg har flere problemer, jeg har vist en tendens til og få venninner isteden for kjærester. Når jeg prøver å snakke med jenter så ender det opp med at de har ett problem og jeg prøver og hjelpe, vi snakker om problemet, tilslutt finner vi en løsning i problemet, og vi blir venner.. Etter det skjer det ikke noe, vi snakker bare som venner og om de flere problemer jenter har.. Jeg forelsker meg også bare i jenter som er forelska eller liker noen andre gutter, de guttene er som oftest mine kompiser. Kompisene mine er veldig kresne og de går bare etter utseende på jentene så det ender opp med at jeg liker ei jente som liker en kompis og kompisen liker ikke henne..

Har dere noen tips til meg får å få denne jenta til å like meg? Hva skal jeg gjøre? Noe jeg ikke må gjøre?

Et lite spørsmål: Synes dere jenter er for opptatt av utseende, ikke deres, men gutter sitt?

Takk takk :ermm:

Vell... hva er forskjellen mellom å være en venn og å være en kjæreste?

Venner har kanskje ikke så mye kroppslig kontakt mens kjærester kysser og stryker på hverandre osv. Så hvis du ikke pleier å ta på jenta så tenker ho kanskje at "han har ikke noe å by på", så vi er bare venner.

Da kan du jo begynne å helt ubevisst ta på jenta mens du snakker med henne. F.eks. holda handa de 2 sek på skuldra hennes eller ta opp handa hennes og si: "Wow, fin ring du har der!" osv.

Hvis du skjønner at ho ikke liker det, så er det desverre ikke noe å gjøre med det og da er det bare å finne seg en ny jente.

Du kan jo hinte til at ho skal ta på deg også ved å si at du er så støl i nakken eller noe. Kil hverandre.. osv

Lenke til kommentar

Det er akkurat det samme som pleier å skje med meg, det gitt

Jaja, jeg har jo stort sett klart å leve med det, og nyter igrunn livet som det er, men jeg må innrømme at for noen uker siden tok det av litt. Ikke det at jeg ikke har vært forelska i jenta før, men plutselig så var det sånn at jeg ikke klarte å tenke på annet, klarte nesten ikke sove om natta og sånn.

Gjorde jo da det som var mest naturlig, snakket med henne om det, men hun vil selvfølgelig bare være venner. Jaja... er ikke aleine om det da, ser det ut til :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har nå vært forelsket i snart 2mnd. Det er en kjempe herlig følelse!

Problemet mitt er at jeg ikke vet om den personen føler det samme for meg.

Av og til kan det virke som om hun føler noe for meg, mens andre ganger ikke :(

Vi snakker sammen på msn de gangene hun er online og jeg sender henne ganske mange sms. Jeg får altid svar tilbake, men det er ikke ofte at hun selv sender sms først! Hva kan det bety?

Jeg har snakket med henne mange ganger, men tør aldri og si hva jeg føler etc.

Jeg er egentlig ganske sjenert av meg ovenfor jenter og har ikke så veldig stor erfaring med jenter.

Hun har vært på besøk til meg 1 gang, men det var sammen med en kompis av meg, og jeg har vært til henne et par ganger.

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan gå frem? Jeg har lest alle de 24 sidene i denne tråden og plukket opp noen tips, men vil veldig gjerne ha flere :)

Hvordan skal jeg finne ut om hun liker meg?

Alt av tips motas med stor takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...