TLZ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Ja, alle følelser er bedre.Forelskelse er det verste som finst i heile verden. Enig. De gode sidene med kjærlighet er oppskrytt... (håper eg) Endret 9. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg var forelsket. Nå er jeg knust. Sånn går det alltid, faen heller... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jepp, det gjør det... Egentlig så er det forsatt forelska, men du er ulykkelig forelsket... (akkurat som meg ) Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg var forelsket.Nå er jeg knust. Sånn går det alltid, faen heller... Skjedd med meg og flere ganger. Ender alltid opp med en sinnsyk HAT følelse. Nå klarer jeg ikke få følelser for en jente. Håper det forandrer seg en dag. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 sist jeg var forelsket var i 6kl og det var det verste som har skjedd meg, jeg har vært forelsket i 3 jenter og det var så dritt, og det vertste var at hun ene jeg likte likte meg også men jeg tørte ikke nesten å prate med hun jaja siden det har jeg ikke blitt forelsket, men er litt player da Lenke til kommentar
acon Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg er forelska Har truffet verdens skjønneste og mest fantastiske jente ... Om det blir noe mellom oss er for tidlig å si, men jeg har tatt første skritt iallefall. Var på kino idag... ikke noe mer egentlig, men vi hadde det hyggelig. Antar det er positivt Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg er forelska, men ho liker en annen. Hater følelsen jeg får når de prater sammen, heter vel kanskje sjalusi. Men jeg hater å være det..... Lenke til kommentar
acon Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kjenner følelsen ja... mest irriterede er at flere flørter med henne... en av dem har tilåmme dame frafør.... Men jeg overlever.... jeg tok det første stege idag.... så får vi se Lenke til kommentar
GreenBeret Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Misunner ikke de som er forelska i noen de ikke kan få...! Slet forferdelig med det fram til nå, har endelig klart å få tankene over til noe anna. Det med at ho flytta hjalp på en del det og. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Denne tråden burde vært sticky Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 I en jente på 15 år eller? Ja det er mye bedre en det: (la meg argumentere) - Et rivende fett dataprogram - Vinne massevis av penger på rikstoto (og bruke alt på harrysaker) - Finne cracket til et program du har letet lenge etter - En ny låt på radio som klinger bra (samtidig du finner samme på P2P) - Koble opp med 10MBIT fiber - Se Ringenes Herre - Klemme gasspedalen i bunn i en kjerre med 440NM med heeerlig HKS lyd når ventilen til turboen dumper! (++ Cerwin Vega! som dundrer heftig pop i baksetet) - Ligge på en yact ved middelhavet med en flaske kald pils - Arkeologi på Discovery eller National Geographic Channel ! - Et sykt bra Teleskop og en klar vinternatt med Andromedagalaksen! og sikkert mye mer.. Damer er jeg litt lei av Har sett mine dager Er det mulig. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hater å være forelsket... Hater følelsen... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Å hate selve følelesen skal godt gjøres...det er når den ikke er gjensidig det ikke er noe særlig. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Å hate selve følelesen skal godt gjøres...det er når den ikke er gjensidig det ikke er noe særlig. dessverre er det nok sant Er for tiden ganske forvirret når det gjelder damer.... Men ingen av dem liker meg (som mer enn en vanlig venn ihvertfall) så den saken er biff. Men det er ikke så lett å legge fra seg heller at det gjør no. Til trådstarter: Grattis Lenke til kommentar
robB Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) #Slettet# Endret 15. august 2005 av robB Lenke til kommentar
arianar Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 What a wonderful feeling! Støttes. Med konsentrasjonsproblemer som følge, men pytt pytt. Lenke til kommentar
robB Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) #Slettet# Endret 15. august 2005 av robB Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Forelskelse er farlig det, hvis det ikke ordner seg slik man vil! Men for de heldige, noe jeg velger å se meg selv som, er det absolutt ingenting som overgår å være forelsket !! Har vært sammen med min elskede i 11 mnd og 1 uke, og er mer forelsket nå enn da vi ble sammen! Men det beste med alt, er vel at følelsene er like hos oss begge Kunne kastet mitt 64bit/x800xtpe system anytime for min kjære (ble litt sånn fløtepus, men det var vel meningen... ) Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) #Slettet# hater jamba Endret 15. august 2005 av robB Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) hater å være forelska! tenker på henne hele tia og får fan ikke konse eller sove er forelska i dette øyeblikk Endret 15. februar 2005 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå