Cs-mannen Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Da var mitt forhold over. Hu slo opp idag Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg er forelsket i en døv jente Hun er UNIK og SPESIELL, likner ikke på en vanlig jente. Hun tør å prate om alt, hva som helst, bra personlighet. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 en av de diggeste følelsene du kan ha er jo den rett etter du har spydd Signerer denne! ...forelsker meg i dassen, evt. vaskebøtta, etter nesten hver fest har den uvanen jeg også for meg er det alltid skaff så mye drekka som mulig, ta det med og drekk det opp Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ja, alle følelser er bedre. Forelskelse er det verste som finst i heile verden. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Verste som fins ? fordi hun ikke liker deg ? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Damn.. Da har vi noe til felles... Går rundt med sommerfugler i magen heile tia jo.. Utenom når jeg treffer henne.. Da roer det seg.. Prater jo om absolutt ALT.. Lett å prate med meget god personlighet.. Tenker jeg skal prøve meg på hu jah.. Hvordan ser man ellers at jenter liker en? Edit: Nå begynner sommerfuglene å bli irriterende...*drikke ei bøtte vann og drukne dem* Endret 18. november 2004 av Caddy Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 De tåler vann. Drikk Pepsi, det er noe skumle saker som smaker dritt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 1) Dette er _IKKE_ en chattetråd 2) Vi skriver _IKKE_ med sms språk her 3) Dette er _IKKE_ lekegrinnen til folk som kjeder seg på lan. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Jeg er forelsket i en døv jente Hun er UNIK og SPESIELL, likner ikke på en vanlig jente. Hun tør å prate om alt, hva som helst, bra personlighet. Unnskyld at jeg spør, men hvordan får du pratet ordentlig med henne om hun er døv ? Endret 21. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg er også døv. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 likner ikke på en vanlig jente. Er det en hyggelig måte å si hun er stygg på Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nei, hun tenker, personlighet som ikke likner på en vanlig jente. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Nei, hun tenker, personlighet som ikke likner på en vanlig jente. Hvis en har vært foruten en såpass viktig sans som hørselen hele livet, vil jo denne personen oppfatte omgivelsene på en helt annen måte en en "vanlig" person. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hun er Tunghørt!!!! jeg hører litt jeg også...dere misforstår Lenke til kommentar
acon Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Neida... eller noen misforstår kanskje Synes det er en fint jeg! Hun er sikkert en flott jente Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) EDIT: Samma det..... Endret 28. november 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hun leker ikke med meg Så jeg er trygg Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kjærlighet er ikke altid like lett... Er fortsatt forelska i den samme jenta. Selv om hu slo opp for flere uker siden. Men jeg får vel håpe det snart tar slutt. Lenke til kommentar
Individual-48 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ja! Kjærlighet er oppskrytt, kjør stabilt, tøm og rom - og ikke rot deg opp i den dritten du sitter i nå Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Damn.. Da har vi noe til felles... Går rundt med sommerfugler i magen heile tia jo.. Utenom når jeg treffer henne.. Da roer det seg.. Prater jo om absolutt ALT.. Lett å prate med meget god personlighet.. Tenker jeg skal prøve meg på hu jah.. Hvordan ser man ellers at jenter liker en? Edit: Nå begynner sommerfuglene å bli irriterende...*drikke ei bøtte vann og drukne dem* Hva slags ting prater dere om? Hehe Har litt problemer med å finne på ting og snakke om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå