Gå til innhold

Jeg er forelsket !


HEE

Anbefalte innlegg

Altså:

 

For meg så hadde jeg ikke blitt sammen med en jente bare fordi hun er fin. Handler litt om personlighet også vet dere..

Fuck personlighet det er ****** som er tingen. Man kan jo ikke være sammen med en kjerring som ikke ser ut. Da kan man glede seg til fittesafta da (ironi :laugh: )

 

****** er tingen, personlighet hører til i grisebingen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså:

 

For meg så hadde jeg ikke blitt sammen med en jente bare fordi hun er fin. Handler litt om personlighet også vet dere..

Fuck personlighet det er ****** som er tingen. Man kan jo ikke være sammen med en kjerring som ikke ser ut. Da kan man glede seg til fittesafta da (ironi :laugh: )

 

****** er tingen, personlighet hører til i grisebingen :)

Handler om det og ja.. :roll::laugh::thumbup::green:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Materialistiske ting gjør meg glad i maks to dager.. Forelskelse gir meg et lyspunkt i livet som ikke kan måle seg med noe annet.

Kunne ikke sagt det bedre selv. Til de av dere som faktisk mener det er noe bedre enn forelskelse og det å ha noen å være glad i, bry seg om.

 

Har noen av dere vært forelsket etter barnehagen kanskje?!?!

 

Men seriøst, materialistiske ting kan ikke plasseres over følelser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men seriøst, materialistiske ting kan ikke plasseres over følelser.

Nei, ikke tingene, men følelsene de gir deg. Det avhenger sikkert fra person til person, men ingenting (nesten) gjør meg mer glad enn å gi og få ting.

Lenke til kommentar
Men seriøst, materialistiske ting kan ikke plasseres over følelser.

Nei, ikke tingene, men følelsene de gir deg. Det avhenger sikkert fra person til person, men ingenting (nesten) gjør meg mer glad enn å gi og få ting.

Poenget er at følelsen går så fort over. Ja, jeg elsker å gi ting til folk og se dem bli glade. Men det funker på samme måte å gjøre noe for en person og se at han blir glad.

Lenke til kommentar
I en jente på 15 år eller?

 

Ja det er mye bedre en det: (la meg argumentere)

- Et rivende fett dataprogram

- Vinne massevis av penger på rikstoto (og bruke alt på harrysaker)

- Finne cracket til et program du har letet lenge etter :love:

- En ny låt på radio som klinger bra (samtidig du finner samme på P2P)

- Koble opp med 10MBIT fiber

- Se Ringenes Herre

- Klemme gasspedalen i bunn i en kjerre med 440NM med heeerlig HKS lyd når ventilen til turboen dumper! (++ Cerwin Vega! som dundrer heftig pop i baksetet)

- Ligge på en yact ved middelhavet med en flaske kald pils

- Arkeologi på Discovery eller National Geographic Channel !

- Et sykt bra Teleskop og en klar vinternatt med Andromedagalaksen!

og sikkert mye mer..

 

Damer er jeg litt lei av ;) Har sett mine dager :thumbs:

You got some serious issues man.... :D

 

Ellers så har du berre blitt dumpa bigtime :thumbdown:

 

 

Men eg kjenner folk som liker å drite meir enn å komme i buksa på noken...go figure... :shrug:

Lenke til kommentar

Misunner dere som er forelsket maks, jeg liker fortsatt eksen min til en viss grad (vi har vært sammen i nesten tre år, slo opp i september) og har vært venner siden da, hun har just fått seg ny type..

 

Han ser bedre ut en meg, er eldre enn meg... Jeg kan trøste meg selv med at jeg har bedre fremtid i sikte, da han er bilmekaniker og jeg studerer 3D/digital animasjon og har platekontrakt, men jeg mener det har 0 og si, og personlighet er det meste..

 

uans... :cry::love::cry:

Endret av VeXx
Lenke til kommentar

 

Han ser bedre ut en meg, er eldre enn meg... Jeg kan trøste meg selv med at jeg har bedre fremtid i sikte, da han er bilmekaniker og jeg studerer 3D/digital animasjon uans

Et lit off topic spørsmål.

 

Hvor studerer du 3d animasjon.

 

Har veldig lyst til å studere 3d data animasjon selv, sån med programmer som Maya og slikt. Ser drit kult ut. Har brukt sånne programmer mye, men har desverre ikke alverdens tid i det hardkjøret det er på skolen np (siste året i allmenfag, og alle lærerne føler at de henger etter, så de setter farta opp alle man).

 

Hvordan er jobb markedet innen data animasjon egentilig?

 

 

 

 

 

 

Back to topic.

 

Har aldri vert seriøst forelska jeg. Har hat følelser for enkelte, men ikke så sterke at jeg kunne offra meg self for dem, eller lat dem komme framfor noen i familien. Har ikke vært sån mer surrete framfor de en for andre personer heller.

 

Kommer vel sikkert, vert øyeblikk nå, nå snart, nå... nå da, ret rundt hjørnet å. Får jeg da håpe, siden det skal være så deilig.

 

Bare jeg ikke blir forelska i ei som er uopnålig for meg da, da blir det vel mere smerter reiner jeg med.

Lenke til kommentar

[offtopic]Lord-KGA : Jeg studerer på Noroff Instituttet i Kristiansand. Vi bruker 3D Studio Max på skolen, og det er utrolig kult, på fritiden så bruker jeg selv Maya og 3D Studio Max. Når du har lært det ene programmet inn og ut, har du ikke noe problemer med å gå over til ett annet ;)

 

www.noroff.no

 

Problemet er at du må ta studielån eller ha maaasse penger hvis du skal studere 3D, jeg har betalt 80.000kr for å gå på Noroff, det er dyrt, men jeg mener det er verdt pengene. Hvis du vil begynne med å lære Maya kan du se på Idefagskolen, men den er enda dyrere.

 

www.idefag.no

 

[/offtopic]

 

Forresten så finnes det noe som er bedre enn å være forelsket:

 

Å være sammen med den man elsker og er forelsket i (det er selvfølgelig gjensidig)

 

Helt enig :cry::yes::love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...