Shaper^ Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jepp finnes det noe bedre følelse ?` bare lurte Å ha sex er bedre en det. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Å ha sex er bedre en det. Jeg synes følelsen av forelskelse er hakket bedre. Kall meg rar, men jeg synes ihvertfall det. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Jepp finnes det noe bedre følelse ?` bare lurte Å ha sex er bedre en det. å ha sex med den du er forelsket i slår vel alt Endret 23. september 2004 av Hanne:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Å ha sex er bedre en det. Hvorfor lukter det "Rocco" her? Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg er sinnsykt forelsket! Hun er bare så snill og pen... Håper hun liker meg og da! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Håper jeg også, for din skyld;) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg er sinnsykt forelsket! Hun er bare så snill og pen... Håper hun liker meg og da! Vil du ha draget? Pretend that youre funny. Har dere ikke sett Kjell og Kjartan show? Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Jeg er sinnsykt forelsket! Hun er bare så snill og pen... Håper hun liker meg og da! Vil du ha draget? Pretend that youre funny. Har dere ikke sett Kjell og Kjartan show? Det funka jo skikkelig bra... Er blitt sammen nå da! Endret 28. september 2004 av Cs-mannen Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Grattis, cs-mannen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Vil du ha draget? Pretend that youre funny. Har dere ikke sett Kjell og Kjartan show? :!: Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg er sinnsykt forelsket! Hun er bare så snill og pen... Håper hun liker meg og da! Vil du ha draget? Pretend that youre funny. Har dere ikke sett Kjell og Kjartan show? Det funka jo skikkelig bra... Er blitt sammen nå da! Bunny jump teknikken? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg er sinnsykt forelsket! Hun er bare så snill og pen... Håper hun liker meg og da! Vil du ha draget? Pretend that youre funny. Har dere ikke sett Kjell og Kjartan show? Det funka jo skikkelig bra... Er blitt sammen nå da! Bunny jump teknikken? Nei, booste teknikken. Han boosta henne :> Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Er det det ingen andre her som har blitt sammen med den man liker i det siste? Synes det nesten bare er drømme-prat her... Og jeg tilbringer mesteparten av tiden med min "kjære", (rart at man bare blir mer og mer forelsket når man er sammen) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Er det det ingen andre her som har blitt sammen med den man liker i det siste? Nei, det ser visst ut til at det er en praktisk umulighet i mitt tilfelle... Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Er det det ingen andre her som har blitt sammen med den man liker i det siste? Nei, det ser visst ut til at det er en praktisk umulighet i mitt tilfelle... That`s the spirit! Ikke gi opp! Jeg ga opp i vår på hu jeg er sammen med nå, og så prøvde jeg meg igjen. Og se hvordan det gikk, men jeg er jo 13 år da... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg er også forelska.Denne gangen er det alvor,ikke noe fjortis-løv her.Jeg liker henne og hu liker meg. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg er også forelska.Denne gangen er det alvor,ikke noe fjortis-løv her.Jeg liker henne og hu liker meg. fint det lissom finnes ikke noe bedere.. liker noe veldig godt jeg og.. men hu liker vist noe andre.. så det er seriøst bare og gi opp kjiipt ass. hu som var så go.. Lenke til kommentar
runela Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hmmmm jeg er vist og forelska... Men ting går vist aldri bra for meg... Men det er jo en helig følelse... I alle fall noen ganger Menmen det klaffer vell en eller annen gang Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Er det det ingen andre her som har blitt sammen med den man liker i det siste? Synes det nesten bare er drømme-prat her... Og jeg tilbringer mesteparten av tiden med min "kjære", (rart at man bare blir mer og mer forelsket når man er sammen) Joda Jeg sitter faktisk og venter på han akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå