Gå til innhold

Jeg er forelsket !

HEE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakke kanskje? Konversere litt over MSN f.eks? Det er ihvertfall sånn jeg starter.

Alltid sånn jeg også starter med nye, kvinnelige bekjentskaper. Men når vedkommende ikke er på MSN, så har man et problem :thumbdown:

Det er slikt man har SMS til. :thumbup:

Alle har telefon nå for tiden...

Lenke til kommentar
Snakke kanskje? Konversere litt over MSN f.eks? Det er ihvertfall sånn jeg starter.

Alltid sånn jeg også starter med nye, kvinnelige bekjentskaper. Men når vedkommende ikke er på MSN, så har man et problem :thumbdown:

Det er slikt man har SMS til. :thumbup:

Alle har telefon nå for tiden...

Joda, men kjenner ingen som kjenner henne. Har nummeret hennes, men det blir dumt å si: "Joda, fant nummeret ditt på nettet, har e-postadressen din og vet hvor du bor". Spesielt siden gulesider.no og finn.no har vært hjelpemidler i denne saken.

Og hvertfall spesielt siden hun aldri har sagt noen av delene ;)

(h4xx0rski11z) :wee:

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

har i grunnen aldri fatta helt hvordan jenter funker.. :no:

har vel aldri vært forelska, og ingen i meg.

hele den greia der gjør meg i grunnen jævli usikker..

litt lattelig at jeg leker med crosser i steinbrudd og grustak uten beskyttelse, lager granater av svartkrut og metallsplinter, men å prate med jenter på den måten gir meg gele i knærne..

noen som har lyst til hjelpe en sterkt forvirra 16åring?

blir alle som får seg dame no' jævlig asosiale og glemmer vennene sine? har ikka prata med bestekammeraten min på over 3 uker nå.. han skal jo alltid ha den forbanna fjortiss-dama si hos seg hele tiden, og hu "vil ha gutten sin HEELT for seg selv". det har hu sagt. jeg ødlegger vistnok for dem når jeg prøver å være sosial med kammeraten min. :( litt synn da. vi har vært bestekompisser siden vi var 6 år gamle..)

Lenke til kommentar
Ja, vil si det er sånn. Ihvertfall etter det jeg har opplevd. Jeg synes at det er sykt vanskelig å ha dame samtidig og være sosial med vennene sine.

what a shame...

damer kommer og går, men venner har man for alltid heter det seg.. det er litt synn hvis man skulle slå opp med dama etter et år, og finner ut at man ikke har venner lenger..

Lenke til kommentar
Prøver nå på en uber1337 taktikk nå:

Man prøver seg på mange og tar den første man får...

Da ender man stort sett opp med noe dårlig, som man egentlig ikke har lyst på i det hele tatt.

Mitt tips er: Gå for den beste og ikke gi deg før hun slår deg, eller blir sammen med en annen... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...