Gå til innhold

Jeg er forelsket !


HEE

Anbefalte innlegg

Jenter smelter IKKE for generelle ting! ;) Det må være det stikk motsatte! Altså som i noe spesielt.

 

Eksempel; frøkna mi har en helt spesiell greie for jordbær, spiser flere kurver om dagen (ikke noe rart i det, jordbær er og blir DIGG). Hva gjør man så? Frokost på senga med fersk toast og appelsinjuice, og siden jordbær med fløte og sukker.

 

Finn på noe du vet jenta di liker, og spill på det! Og bruk fantasien. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er så sykt forelsket nå!

I går så var vi sammen 14 timer I STREKK!!!

Det endte med at vi sovnet i sengen min og våknet kvart på ett... da var mamma nær ved å kaste han ut :love: Men jeg skal snart til Egypt i en HEL måned..gruer meg så jævlig... Håper han er glad nok i meg til å holde fingrene av fatet... Jeg tror nok jeg skal klare det der nede i araberland :p

Lenke til kommentar
1. Hvorfor må damene bestandig vri opp ned på ting du har sagt slik at det du mente plutselig ble negatift i forhold til henne ? ?

 

2. Hvorfor blir de aldrig fornøyde ? aner ikke hvor mye jeg har sagt til Eksen dama at hu er hinnsides vakker pen osv.. virker som ikke går igjennom.

 

3. Hvorfor synes jeg fremdeles at hu er utrolig?

Og har fremdeles lyst på henne?

 

4. Hva er den beste måten og si unskyld på ?

 

5. og the big question ! hva smelter damer helt for ?

1. Damer kan være manipulerende.

 

2. Enkelte damer blir fornøyde, andre blir ikke.

 

3. Du liker henne fortsatt.

 

4. Rett og slett bare si unnskyld, gjerne face-to-face.

 

5. Damer smelter for romantiske ting generelt.

takker takker... :yes:

Lenke til kommentar

Jeg for min del har endelig kommet meg videre, har slutta å like hun som jeg har vært forelsket i i 4år. Det er mest fordi en venninne sa til meg at jeg burde komme meg videre og prøve å satse på noen som fortjener meg. Tenkte ei halv natt og kom frem til at hun har helt rett!

 

Har derfor blitt forelsket(har vinglet litt i det siste mellom de to) i ei dame som går en klasse over meg, i 10ende nærmere bestemt. Derfor litt kjipt at hun begynner på vidregående nå da, men hun bor like i nærheten så det blir ikke noe problem(enda iallefall).

 

Hva skal man si til damer man såvidt kjenner? Hva gjør man for å "komme igang"?

Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Blir det ikke litt vanskelig å bevege seg fra MSN til real-life?

 

(jeez, hva har skjedd? Jeg svarer faktisk på denne tråden :blush:)

Nei, faktisk ikke.

Vi har snakket litt om hva vi føler for hverandre, og nå som vi vet det er det mye lettere å snakke.

Blir ikke sånn halvveis nervøsitet som i at "håper hun liker meg" osv.

 

Funker kanskje ikke for andre, men for meg ihvertfall :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...