JoeDohn Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Slenger meg på her jeg, ettersom topic taler for meg også. =) Digg at så mye kan skje på ei lita uke, alt har klaffa ypperlig. Dette ser ut til å bli en knasende flott sommer. =) Lenke til kommentar
Fry Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 er selv forelsket, hun vet det ikke, men nar hun er 500 mil unna og vel vitende at det kommer til aa vaere saann en stund, er det ikke saa kult Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Dette ser ut til å bli en knasende flott sommer. =) Samme her. En av de beste jeg har hatt, vil jeg påstå. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Slapp av gutter, sommeren har jo såvidt begynt ...kan skje mye i løpet av par måneder...tenk om det ender med hjertesorg nei, fysjom - ikke tenke på slikt! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Slapp av gutter, sommeren har jo såvidt begynt ...kan skje mye i løpet av par måneder...tenk om det ender med hjertesorg nei, fysjom - ikke tenke på slikt! Too late, jeg har bange anelser om at min elskede sine følelser ikke er gjensidige Endret 30. mai 2004 av Goophy Lenke til kommentar
fAight Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 huff, det er kjipe greier ...men hvis du synes ho er verdt å kjempe for, then go for it. Mange jenter liker sånt. Kanskje ho smelter helt? Kanskje ho bare er usikker og ikke vet hva hun egentlig føler? Gi ho litt tid Lenke til kommentar
HEE Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 jaja. fint det er noen som har draget ennå. for min del så ble det slutt på tirsdag. latterlig.. savner henne mye ennå. og vet at hu liker meg ennå.. vi for se time vil tell Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Eg lurer på om eg er forelsket.... (fortsatt) Skjønner ikke mine egne følelser for fem flate øre... forelskelse burde være sånn enten eller... gråsoner er bare irrirterende... HEE:Dakkar.. EDIT: Gikk det ikke ann å skrive ':sad:' før? Endret 30. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Slapp av gutter, sommeren har jo såvidt begynt ...kan skje mye i løpet av par måneder...tenk om det ender med hjertesorg... nei, fysjom - ikke tenke på slikt! Jeg bare VET at det ikke går sånn. =) (Man skal vite sånt, ellers funker det jo ikke i det hele tatt) Får lyst til å rulle rundt på gresset og skrike av glede, men det er kanskje litt usømmelig i en alder av 18 år, ikke vet jeg. Eneste som er litt kjedelig er at jeg skal i militæret til høsten, men nå har jeg lært at jeg skal gi blanke i å ta sorgene på forskudd. =) Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) svarte! akkurat når jeg og en jente lå å slappte av i en sofa så kåmm en anna kar å bynnte å græve i jakka hennes! faans misunnelie homo! ARGH! EDIT: sorry dialekten, men nå er jeg litt irritert! Endret 4. juni 2004 av b0berg Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 da var det bare 5 min igjen av skoln så vi måtte fære hjæm å ho bor laaaaangt unna :| Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg er ikke helt med her. Er du sint fordi at du er forelsket i henne, og lå med henne i sofaen, så kommer det en fyr og graver henne i jakken for å lede henne vekk fra deg? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) ja! hehe er ikke en god forklarer Endret 4. juni 2004 av b0berg Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hehe, sånne episoder er ukos. Har vært borti dem et par ganger. Vil selv gjette på at han også er forelsket i henne, siden han ville lede henne vekk fra deg. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ja men det er sinnsykt irriterende, han skal ha alt jeg vil ha... han likte ikke henne for et par uker siden. Da begynnte jeg å like henne ganske godt....... ARGH! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Vel, hvis du virkelig er interessert i henne, så kan du jo være litt ekstra frempå. Prøv noen av de tipsene som er nevnt her tidligere i tråden. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 har litt av samme greiene som zZzZz egentlig..... men vi får se vi får se Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 har litt av samme greiene som zZzZz egentlig..... Jeg også hadde det sånn. Men alt ordnet seg! Egentlig var grunnen til at jeg prøvde meg var fordi at hun sa at hun ville fortsette å være venn med en selv om han likte henne. Tror dere det var et hint? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hamm... akkurat kommet hjem fra fest i holmenkollen og er vel litt forelsket. Kjente henne litt fra før av, men nå er hun enda søtere =) Hmm, skal ha henne med på båttur. Er ikke det romantisk eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå