Fragletrollet Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Gammel er du (Earandil) og hvor gammel er piken din? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Jeg er 16, hun er 13. Barnerov. Ord! Edit: Edit. Endret 25. mai 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg er 16, hun er 13. Hmm, da så. For meg hadde det aldri fungert, men ser jo ut som om dere får det til =) Får vel ikke røre henne uten at du får faren hennes på nakken eller? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Får vel ikke røre henne uten at du får faren hennes på nakken eller? Går vel egentlig ganske fint, har ikke planlangt å gjøre noe ulovlig. Goophy: Vi har alle lov til å ha delte meninger, det respekterer jeg. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Off... Forelskelse er utrolig deilig, men det er like vanskelig. Synes jeg. Jeg er veldig glad i ei som går i klassen min. Har kjent henne halve livet, vi har veldig like interesser og 100% like holdninger/meninger. Hun er veldig grei og alt sånt, og i tillegg utrolig deilig å hvile øynene på... Klart, det er jo det indre som teller, men jeg sier da ikke neitakk når alt det andre er helt perfekt Som sagt, jeg har kjent henne halve livet, og vært forelsket i henne kanskje to år. Mulig at det er litt gjensidig. Har ikke peiling. Vi er uansett ganske gode venner. Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal gå fram. Er liksom ikke typen til å plutselig bare invitere henne med på kino, og dessuten, fallhøyden er jo så utrolig stor; jeg synes forsåvidt det er bedre å la være å si det til henne, ikke bli kjærester, og ha henne som venninne resten av livet, enn å si det til henne, og ikke tørre å si noe til henne hvis hun svarer nei. Så, jenter her på forumet: Hvordan skal jeg gå frem? Vil liksom ikke gjøre det så altfor tydelig.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Går vel egentlig ganske fint, har ikke planlangt å gjøre noe ulovlig. Hva betegner du som ulovlig da? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) ***SLETTET*** Endret 9. juni 2005 av ridgea Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Går vel egentlig ganske fint, har ikke planlangt å gjøre noe ulovlig. Hva betegner du som ulovlig da? Seksuell omgang, vil jeg si. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ta skrittet, be a man og ring henne Eller be a man og ta skrittet. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ta skrittet, be a man og ring henne Eller be a man og ta skrittet. Dagens... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Så, jenter her på forumet: Hvordan skal jeg gå frem? Vil liksom ikke gjøre det så altfor tydelig.. Bare si det rett ut!Hun vil kanskje, etter hvert skjønne at du går rundt og knuger på noe viss du ikke gjør det. Er hun ei god venninne vil det ikke være noe problem viss det ikke er gjensidig fra hennes side. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Så, jenter her på forumet: Hvordan skal jeg gå frem? Vil liksom ikke gjøre det så altfor tydelig.. Bare si det rett ut!Hun vil kanskje, etter hvert skjønne at du går rundt og knuger på noe viss du ikke gjør det. Er hun ei god venninne vil det ikke være noe problem viss det ikke er gjensidig fra hennes side. Det kan jo ødelegge vennskapet... det er ikke uvanlig, har sett det skje mange ganger... Det er jo ubehagelig når den ene er forelsket, den andre er ikke det, og begge vet det... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kan ødelegge vennskapet selv om begge er forelsket også. Noen ganger er det bedre å bare forbli venner Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Spørsmålet er om du kommer til å angre senere hvis du ikke gjør det. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Spørsmålet er om du kommer til å angre senere hvis du ikke gjør det. Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort etter min mening. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg er forelsket ! Jeg også... Rare greier. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Så, jenter her på forumet: Hvordan skal jeg gå frem? Vil liksom ikke gjøre det så altfor tydelig.. Bare si det rett ut!Hun vil kanskje, etter hvert skjønne at du går rundt og knuger på noe viss du ikke gjør det. Er hun ei god venninne vil det ikke være noe problem viss det ikke er gjensidig fra hennes side. Spørsmålet blir vel heller om jeg tør å vise meg for øynene på henne.. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Off... Forelskelse er utrolig deilig, men det er like vanskelig. Synes jeg. Jeg er veldig glad i ei som går i klassen min. Har kjent henne halve livet, vi har veldig like interesser og 100% like holdninger/meninger. Hun er veldig grei og alt sånt, og i tillegg utrolig deilig å hvile øynene på... Klart, det er jo det indre som teller, men jeg sier da ikke neitakk når alt det andre er helt perfekt Som sagt, jeg har kjent henne halve livet, og vært forelsket i henne kanskje to år. Mulig at det er litt gjensidig. Har ikke peiling. Vi er uansett ganske gode venner. Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal gå fram. Er liksom ikke typen til å plutselig bare invitere henne med på kino, og dessuten, fallhøyden er jo så utrolig stor; jeg synes forsåvidt det er bedre å la være å si det til henne, ikke bli kjærester, og ha henne som venninne resten av livet, enn å si det til henne, og ikke tørre å si noe til henne hvis hun svarer nei. Så, jenter her på forumet: Hvordan skal jeg gå frem? Vil liksom ikke gjøre det så altfor tydelig.. hmm... hehe vanskelig .. hvor bor du da ? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Spørsmålet blir vel heller om jeg tør å vise meg for øynene på henne.. Da burde du kanskje droppe det, da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå