Earendil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hvis ikke hun svarer på neste e-post, får hun et lite kunstverk (tegning, fargelagt på PC) med et fint dikt håndskrevet på... kanskje ditt. Sånt er koselig å høre. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Pass på å ikke gå for fort frem nå da! Jenter tar tid..... Så sant, så sant. Men jeg tror faktisk at det er så mye bedre å snakke en god del med henne først, kommunisere, bli godt kjent med henne "fysisk" først. Etter det jeg har erfart, så hjelper det ganske mye. Fysisk først? Er ikke fysisk nettopp berøring på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Pass på å ikke gå for fort frem nå da! Jenter tar tid..... Så sant, så sant. Men jeg tror faktisk at det er så mye bedre å snakke en god del med henne først, kommunisere, bli godt kjent med henne "fysisk" først. Etter det jeg har erfart, så hjelper det ganske mye. Fysisk først? Er ikke fysisk nettopp berøring på en eller annen måte? Nja, jeg vil kalle det "ansikt til ansikt" for å si det sånn. Ikke bare sitte og chatte via Internett. Edit: To hermetegn for mye. Endret 18. mai 2004 av Earendil Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jøss gutter Ser ut til at dere kan dette!ingenting som er som et dikt, men burde være skrevet selv, og for hand er jo ganske romantisk Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jøss gutter Ser ut til at dere kan dette!ingenting som er som et dikt, men burde være skrevet selv, og for hand er jo ganske romantisk Når du sier skrevet selv, mener du at den som gir diktet selv burde ha skrevet diktet? Btw, har du noen tips for det jeg beskrev tidligere i tråden? Hadde vært koselig med det. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Når du sier skrevet selv, mener du at den som gir diktet selv burde ha skrevet diktet? Ja, for da blir det på en måte mer rørende, eller er litt vansklig å forklare da!Men det vil garantert slå ann *lese litt om hva du skrev før i tråden* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Noen her som kan hjelpe meg med noe?Jeg skal se film i morgen med den jeg liksom er forelsket i da, og noen andre. Hadde tenkt å se en grøsser. Noen som har et par gode forslag til noen snille/romantiske ting å gjøre? Hadde det vært meg du skulle sett grøsser med, hadde nok ikke jeg greid å slappe av helt(ikke så glad i skumle filmer ). Men grøsser vil sikkert falle i smak Bare ta det litt "slow"holde handa,eller pjuske litt er sikkert koslig! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Endelig! Nå har jeg blitt sammen med henne, etter en sykelig lang tid med bare masse flørting og sånn. Sikter til hun som jeg har nevnt tidligere i tråden. Tusen takk til alle som kom med tips til meg! Here she is. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Gratulerer... ka e det en ville ha sagt no i "ghettoen" "You got yourself there some sweet honey man!" ....nei...men det var no verdt forsøket.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 ka e det en ville ha sagt no i "ghettoen" "You got yourself there some sweet honey man!" ....nei...men det var no verdt forsøket.. Kan ikke si at jeg tok den helt. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Nei det var vel ingen som gjorde...et forsøk på å sei at du hadde fått deg ett stk søtt kvinnemenneske der.. elller.no Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Gratulerer med damen din! Har aldri hatt en type , men går bra og klarer meg uten Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Gratulerer med damen din! Har aldri hatt en type , men går bra og klarer meg uten Er du homofil? Har iallefall oppfattet gjennom andre poster at du var gutt... Eller trykkleif? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 et forsøk på å sei at du hadde fått deg ett stk søtt kvinnemenneske der.. elller.no Takk, takk. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg klarer meg uten jente eller gutt også dyr. Jeg har venner Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Det handler ikke om å klare seg uten. Det handler om å ha det fett =) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 her ser at våren har trådt i kraft ihvertfall! (håpe den gjer det oss meg snart og... ) Mange jenter liker dikt, men personer er forskjelige. Husk at du må skrive det selv! (burde være en smal sak viss du er forelska) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Endelig!Nå har jeg blitt sammen med henne, etter en sykelig lang tid med bare masse flørting og sånn. Sikter til hun som jeg har nevnt tidligere i tråden. Tusen takk til alle som kom med tips til meg! Here she is. Barnerov. * HalTan ringer politiet NEEEIAAA. Endret 24. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Ante meg at du kom til å komme her på denne tråden og si akkurat det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Earendil, hun var kjempesøt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå