Gå til innhold

Jeg eller bare dere?

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke fatte å begripe hva dere ikke sjønte med min første melding? Det jeg spurte om var om MIN _counter-strike_ KLAN, kunne få en slags støtte/suport fra hw.no... Har ikke lest ALLE meldingene dere har postet inn, men har lest den første sia. Som f.eks di 3 første som mente jeg skrev dialekt(som jeg ikke gjore) og han som mente di andre hadde sett feil på at f.eks "cl" og "d" så like ut... Osv osv. Men kunne jeg heller få skrevet noe seriøst ifra hw.no istede for å bli slengt dritt til av noen _idioter_ som ikke der forskjell på"cl" og "d" så hadde det også vært SUPERT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med fare for å virke slem:

Stikk og kom tilbake når du har gjort følgende ting:

- vokst opp

- lest retningslinjer og nett-etikette

- lært deg vanlig folkeskikk

- ikke bruker d istedet for det osv

- lærer å starte en tråd ordentlig

Skjerpings!

Btw, hvorfor skulle hw.no støtte deres csklan? For meg virker dere som mange andre csklaner. En haug med fjortisser som gamer pub 24/7 og whiner støtt og stadig.

Fysj og fysj.

Lenke til kommentar

:)

Enig med Jens her (dimiles)

* Du leser da pokker meg alle postene i en tråd før du klager, det kom faktisk mye godt ut av den tråden også.

* Du fikk ikke spons før, og du får _garantert_ ikke spons nå.

* "d" står ikke oppført som verb i ordboka, på samme måte er ikke "di" et pronomen.

* Les, som sagt, nettikette osv.

* Å kalle folk idioter på grunnlag av noe slikt er:

- Selvmotsigende.

- Idiotisk.

- Frekt.

By the way: @topic -> DEG.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Vi stopper denne diskusjonen her og nå. In5ErT: Dersom du hadde giddet å _lese_ innleggene i tråden i stedet for å ta fullstendig av, hadde du funnet ut hva ståa er. Så jeg anbefaler deg å ta en lang, kald dusj for deretter å lese tråden. Legg spesielt merke til mine innlegg og Per Øivind Gressum sine innlegg - der er den infoen du søker.

Jeg stenger denne tråden, da den bare er egnet til å skape bråk & flaming.

Lenke til kommentar
* "d" står ikke oppført som verb i ordboka, på samme måte er ikke "di" et pronomen.

Ah, det fine med å være moderator er at man kan svare på stengte tråder...

Jeg bare må påpeke at verken "d" eller "det" er noe verb, men sistnevnte er derimot et pronomen, normalt sett påpekende eller ubestemt sådann. Kan også fungere som personlig pronomen.

Skal man først påpeke noe så bør det være korrekt :green:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...