slimboy Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Fikk i dag et nytt skjermkort, Gainward FX 5900, som jeg har lyst å prøve i Shuttle'n min. Og for en gangs skyld leste jeg manualen først, og der sto det: Power Supply minimum 300W, og der sliter jeg med Shuttle sine 250W. Mitt Chieftec hadde 360W(340), men der forsynte jeg jo 2 disker og 2 CD/DVD spillere, i Shuttle'n er det jo bare 1 av hver, så jeg lurer på om jeg har litt å gå på. Har noen noen erfaringer med Shuttle(barebones) og strøm spisende skjermkort? Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det skal gå helt greit.Er visst like bra strømforsyning på de som en Chieftec 360w. Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Det skal gå helt greit.Er visst like bra strømforsyning på de som en Chieftec 360w. TAkker Da er det bare å klemme det inn, og gi det en test da. Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Hvordan gikk det? Bare litt treg. Joda Shuttle'n ga nok strøm, fikk 5187 på default settings i 3DMark 2003, så jeg er fornøid med tanke på at det bare er en liten boks. Tempen ligger på 50-58 grader inni der, men det går nok bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå