Slabbedasken Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Vurderer å anskaffe meg mitt første digital kamera og ser litt rund på siden her om hva som er "hott" i dag. Jeg har ikke så veeeldigm ye greie på hva som er best osv nå,men vil ha et som tar GODE bilder og med fin oppløsning. Har sett på ett nå: Sony Cyber-shot DSC-P10 http://produkt.akamera.no/vis_produkt.php?product_id=2894 Er dette et bra kamera? Har jo god oppløsning, men tar gjerne imot tips og annbefalinger fra andre som har mere peiling på dette enn meg Lenke til kommentar
sirenloy Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Finepix F700! KNALLBRA Lenke til kommentar
raysv Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Sony Cybershot P10 er et trygt kjøpt. lite, kjapt og tar bra bilder! Lenke til kommentar
Larrek Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Sony må vel sies og lage generelt gode kamera uten de helt store feil og mangler. Selv kjøpte jeg dette på mandag: http://produkt.akamera.no/vis_produkt.php?product_id=2892 og er så langt strålende fornøyd. Selges nå på Elkjøp for 2995,- Med 30 dagers returgarantien de har anbefaler jeg deg og sjekke det ut. Lenke til kommentar
chico Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har hatt P-10 en god stund nå, er veldig fornøyd. Robust, bra bilder og veldig brukervenlig. Har også meget god videofunksjon med bra lyd. Anbefales.... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg lurte faktisk å se på denne Sony modellen p92 noe som de solgte på elkkjøp for 2990 kr...ganske billig for et slikt kamera og likheten mellom dne og p10 var veldig liten..... men da jeg var nedom min lokale elkjøp var de utsolgt må nok smøre meg med toldmodighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå