Prnkstr Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Har sett den der før på b0g! den er pheet....men den hadde hvert kulere hvis det gikk ann å ligge oppe i den... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 we want uppdates! you hear? uppdates man!! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Tenk litt på mennesker som har sterke følelser med kister ettersom de har mista noen de var glad i da. Vedder på at du ikke har mye lyst på likkistepc den dagen besteforeldrene dine dør. JEg ser hva du skriver og du har et poeng, men tro endelig ikke at dette er noe enestående. Man får kjøpte kistevesker og kors og all verdens greier. Personlig hadde jeg ikke hatt problem med en likkistepc selv om oldeforeldre og besteforeldre ikke er lengre. Jeg liker heller ikke kors. Og har ingen sterke følelser for kors, kister, kirker eller noe annet selv om jeg bare har tre gjenlevende besteforeldre og to gjenlevende oldeforeldre. Det er på en måte en del av livet. Jeg leser fremdeles bøker om krimsaker, hvordan kroppen forfaller når den dør, operasjoner og slikt selv om folk har dødd av det. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Onkel Kompost: Ja, men det er akkurat det som er: Mennesker er forskjellige. Selv sitter jeg igjen med en av besteforeldre, men får ikke vonde følelser av å se kister o.l., men det ER respektløst å bruke en kiste som en "tøff goth-greie"slik jeg ser det. Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 sorry for den daarlige oppdateringa fra meg men kameraet gjikk til ###### da jeg skulle bruke + att jeg fikk besøk av den hyggelige magasjuka men nå er jeg tilbake og nå lover jeg updates i løpet av dagen.. den pcen det var bilde av tidligere i posten er barre rå og laaangt unna mine skils men håper på og få et brukbart utsende til slutt. dessuten så gjorde jeg alle nobs feil når jeg bygget kassa og målte feil så det ble noen design endringer men ikke for store . Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 [Onkel Kompost: Ja, men det er akkurat det som er: Mennesker er forskjellige. Selv sitter jeg igjen med en av besteforeldre, men får ikke vonde følelser av å se kister o.l., men det ER respektløst å bruke en kiste som en "tøff goth-greie"slik jeg ser det. Ja jo, jeg skal si meg enig der, mennesker er forskjellige. Nå var det ikke noe forsvar for "tøffe-goth-greier" jeg kom med da. Det er mulig at jeg er i overkant kynisk og bitter, men jeg ser altså ikke helt problemet. Personlig ville jeg aldri hatt noe slikt da det blir litt for posør for meg, men om fyren ønsker å snekre det sammen så sier bare jeg (selv om jeg ikke er religiøs) "Gud velsigne han". Det finnes nok av andre ting som folk tar anstøt av, og noen tar mere anstøt av ting enn det andre gjør. Det er jo en pågående forberedelse til rettsak i USA pga av at unge frk. Jackson viste brystet sitt, og ett eller annet menneske "tok anstøt" av dette. Det er mulgi at hun gjorde det, men det er like mulig at damen så på det som en kjapp sjanse for å skuffe inn penger. Vel, dette var kanskje en digresjon men faktum er at det er så mangt som folk tar anstøt av, og så lenge han ikke hadde puttet en datamaskin inn i en spedbarnskropp så synes jeg kanskje folk burde tåle det. Men igjen, hvem er jeg til å snakke om slikt. Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 ja nå var det på tide med en oppdatering det som har blidt gjort siden sist er att nå er plankene ferdigt kappa og limt til selve "kista" og siden jeg gjorde den stooore brøleren med og målte ca 2 cm feil på hver side og dermed ble det endringer i selve layouten av kista og alle io portene ble flytta fra innsida til utsida og siden det er ganske vanskeligt å få til "rene" io porter på baksida så vill det bli satt på en alu plate til og dekke de stygge hullene på baksida . det blir veldigt dårlig plass i kassa men det er planen siden jeg vill at den skal være liten og kompakt til de som sier att det er respektløst og lage en kiste pc så vil jeg si att det er mye verre og lage en slik som er på side 1 av workloggen som jeg egentli ikke liker (men den er bra og litt rå) enn en som er mer Goth og "barnslig" .. hilsen nokiakiller ps workloggen min har fått ny hjemmeside : www.nokiakiller.com og ja jeg skal endre designet av sida mi BILDER: de er fortsatt litt dårligere men har ikke skaffa bedre kamera siden det nye gjik til ###### Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hmm, ikke for å være negativ, men det der er vel mer en kasse enn en likkiste? ikke har den lengden eller formen, eller er dette bare halveis i prosjektet? (Det er vel det også da ) Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 det var ikke meningen att den skulle være så kort.(så mye bedre ut på 1-1 skissene) men in real life er den lengre en den ser ut til og være på bildene . dessuten så går jeg ut i fra et kiste design som ikke er vanligt nå for tiden men var veldigt mye brukt på 1800 tallet. så mange vil se en boks men det er jo ikke meninga. dessuten så skal ikke sidene være "rene" men ha bla infellinger som vil fremheve kiste looken (håper jeg) hvis jeg ikke blir fornøyd så blir dette prosjektet vraka. og da vil detta prosjektet bare bli en oppvarming, til et annet med et litt annnet design og som vill være ca dobbelt så stor. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Veldig bra, veldig bra, bare fortsett å poste, gjerne med mer info om planer og flere bilder! Jeg skal muligens til med noe lignende snart. Lenke til kommentar
Blood Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg videre ja! Keep up the good work! Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Original, men dette minte meg om dårlige dager! Enig med Fondus Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Pc i likkiste er kanskje den eneste skikkelig retarderte casemodd jeg har sett. Edit, Denne minner meg om dårlige dager også. Skikkelig idiotisk påfunn syntes jeg. Endret 18. februar 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 nå vill det ikke bli noen oppdateringer på ca en uke siden jeg skal på hytta i vinterferien men etter den så er jeg tilbake for fult Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 vell nå har det seg slik att jeg bor på skolen da åh? folkehøgskole? isåfall hvilken? BF? if so.. pm me Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 For ikke å snakke om at DU kunne PMa ham og spurt . Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 nå vill det ikke bli noen oppdateringer på ca en uke siden jeg skal på hytta i vinterferien men etter den så er jeg tilbake for fult for sent kom deg opp av sofaen og begynn og modd din slask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg