ijerku Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Dette er min andre modd og da tenkte jeg og lage en worklogg av den !! Her er planen: Kabinettet skal skiftes ut med en kiste (lik kiste stil). På lokket skall det være en hodeskalle som ser ut som den prøver og presse seg gjennom lokket. Div goth detaljer på sidene (ikke for ?Flashy?). Rød katode under og rødt lys i øynene til hodeskallen. Svart lakk (pianolakk) på sidene. Utskæjeringer av en demon på siden. Montere 15tommers lcd skerm i lokket. (når jeg får penger) Svart fløyel inni kista. Monteres vannkjøling hvis lommeboka tillater det . Tegninger av demoner til siden tas gjerne i mot på [email protected] kom gjerne med ideer slik att jeg kansje kan forbedre prosjektet workloggen kan du også finne på denne siden Så her er de første bildene: bildene er litt dårlige Endret 10. februar 2004 av ijerku Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kan jo bli extremt tøft. Gleder meg til å se flere bilder. Keep up the good work Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Har allerede sett halvparten av hva du beskriver i en annen modd Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hmm, spooky Dette kan bli ganske fett Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Grøss.....du har ihvertfall valgt et skikkelig creepy sted å lage det på...en eller annen skoles sløydsal! Stort nærmere gravlunden kommer du ikke....(vel...kanskje lærerværelset) Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 heeeei ikke diss lærerværelset, der er det alltid vafler og kaker å finne Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 dette kommer jo til å bli en døds fet pc da! (lit bløt den mon tro? ja det tror jeg.) Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 det kommer en oppdatering i løpet av kvelden driver og limer plank som bare det og regner med og å være ferdig med en del av liminga i kveld Det har gått litt treigt de siste dagene da jeg oppdaga at forikringa her på skolen sier att jeg ikke får lov til og bruke maskinene aleine men jeg får jo bare vaktmesteren til og høvle og kappe for meg Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 si meg....har de virkelig ikke en sag hjemme? Eller en høvel...eller noe som helst annnen form for verktøy... ....eller er dette et slikt grusomt "knusogherverk" proskjekt? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Noen sier at de har sett det før, vel dem om det. Jeg har ikke sett det før, og kunne tenkt meg å få sett det, så bare fortsett du. Eneste er, har du muligheten for å ta bilder på noe annet vis? Med et annet kamera? Jeg vet det er flisespikk og at det ikke er like lett for alle å få fatt på et skikkelig kamera, men det hadde vært greit ved en senere anledning for å virkelig vise frem de små detaljene... Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 har lånt meg et annet kamera så når bildene kommer så vill de bli bedre håper jeg si meg....har de virkelig ikke en sag hjemme? Eller en høvel...eller noe som helst annnen form for verktøy... ....eller er dette et slikt grusomt "knusogherverk" proskjekt? vell nå har det seg slik att jeg bor på skolen da Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 har lånt meg et annet kamera så når bildene kommer så vill de bli bedre håper jeg :thumbs Høres fint ut, det er noe som alle tjener på Lenke til kommentar
Timur Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 For meg så det ut som du var mer opptatt i og vise sløydsalen, enn og bygge selve tingen Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 vell nå har det seg slik att jeg bor på skolen da Kødder du! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 vell nå har det seg slik att jeg bor på skolen da Kødder du! U have got to be kiddin' me Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Ingen kan vel bo på en skole??? Isåfall synes jeg særiøst synd på deg! Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Rød katode under og rødt lys i øynene til hodeskallen. Nei! Du må ha sånn "undead" grønnfarge, ser mye kulere ut. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Tenk litt på mennesker som har sterke følelser med kister ettersom de har mista noen de var glad i da. Vedder på at du ikke har mye lyst på likkistepc den dagen besteforeldrene dine dør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg