Mester_E Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hei! jeg har et lite problem her i gården. Jeg får ikke min hotmail konto til å funke med Internett explorer 6.0 for tida. Jeg kommer meg inn på deg og alt, og kan se oversikten over alle nye mails, men kan ikke gå inn på dem... Hvis det derimot kommer en "pop-up" fra messenger om at jeg har fått en mail, så kan jeg gå inn på den. Men dette er jo litt upraktisk ettersom jeg ikke alltid sitter med pc'n når mailene kommer.. Det som er ganske bemerkelsesverdig, er at broren min kan logge seg inn på sin hotmail konto, og lese mailene, på DENNE pc'n, på internett explorer 6.0! Jeg kommer bare inn på mailene med Opera, noe jeg synes er ukomfortabelt for jeg liker bedre Internett explorer. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har lagt inn hotmailkontoen på Outlook Express slik at jeg henter den samtidig med min andre mail. Vil det løse problemet ditt ? Kan godt plastre inn en fremgangsmåte her hvis du vil ? Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Hehe, har fått det til å funke nå.. vet ikke hva det var egentlig, men med én gang jeg satte Opera som hovedleser for alt innen internett, kunne jeg bruke hotmail kontoen med IE6. Etterpå tok jeg bare bort Opera som hovedleser, og vips, IE6 funker i hotmail! ganske merkelig egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå