Xedge Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 AMD Xp [email protected]? Hva tilsvarer det? Hva kan jeg gjøre for og komme lengere? Har Abit NF-7S V2.0.... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) For det første syntes jeg du burde skrive litt mer detaljert og utfyllende. Brukere her på forumet tar seg ofte bedre tid til å hjelpe dem som har gjort litt mer bakgrunnsarbeid og funnet ut info om det de lurer på... EDIT:det mener ivertfall jeg. -correct me if i`m wrong- Endret 12. februar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 uAMDtool CPU Utility uAMDtool integrates an accurate AMD Quantispeed PR rating calculator with other commonly used AMD-based tools. The Quantispeed calculator has full support of Morgan, Palomino, T-Bred, Barton and AMD64 processors, and fully supports overclocked front side bus speeds with unrivalled accuracy for all modes. Added is a CPU stepping decoder which lists all known details about your specific CPU, a full list of stock AMD AthlonXP and Athlon64 settings so you can see how much performance you're gaining from that higher FSB, and a clutter-free small version which can be invoked from the command line or from the main interface. Her ser du hvordan p-rating du har Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 P-raten blir annerledes vist du har lavere multi og høyere fsb en vist du har standard fbs men høy multi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå