Gå til innhold

Går det an å kjøpe toppen av...

Dassen

Anbefalte innlegg

Går det an å få kjøpt bare toppen av koolance sitt vannkjøling system?

Bare kassa til viftene liksom. Det hadde vøri kult å skru fast den på toppen med tre vifter med temp og greier.

Er det eventuelt andre vifte monterings "kasser" som er å få kjøpt i norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo kjøpe deg en dremel eller en hullsag?

Temperaturmålere får du jo overalt for tiden.

Lag det selv, mye kjekkere og du får det som du vil.

Har tenkt på dette men synes det hadde vært litt kjekt å ha det transportabelt.

Men det er jo Like greit å bore noen hull. SÅ en interessant løsning på tempraturmåler her på overklokking fra clas ohlson. se her :p

Lenke til kommentar
Hadde jo sett fett ut med en transportabel vifteløsning. Bare tar av toppen og setter den på.  :)

Hadde det vært det?

Hvorfor ikke bruke dremmelen lage noen viftehull i stedet? :yes:

Kanskje det ikke hadde sett fett ut... Har ikke sett det før, det var derfor jeg ville ha det. For det skal litt til for å finne noe ingen andre har på et Chieftec, hvis du ikke skal ha en mongomod med ører eller no (sikkert noen som har det også). Men hvis dere ikke synes det høres no kult ut så var det vel et dårlig forslag. Får borre noen hull da. Å gjøre det enda mer likt alle andres :roll:

Endret av dassen
Lenke til kommentar
HAha, hørtes kult ut, men det kan da ikke være så veldig vanskelig å lage en slik "kasse" selv?

Kan kanskje kjøpe en plexi plate og varme den opp og bare bøye sidene nedover. Og deretter borre hull. Det høres jo veldig greit ut. Har en slik sak på skolen som varmer den opp.

Har kommet med en ganske (noe jeg tror er en) god ide. Pappa jobber som tannlege og har sikkert noen gamle bor som man kan bruke til å ta detaljer i mønstre osv. Borene burde jo ta metall siden de tar tenner mener jeg uten så mye slitasje. Eller hva sier dere. Bruke tannlegeborr som dremel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...