OC-Freak Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Nåja, har fullført en Lite-On LDW-811S test som dere kan lese her: http://www.cdfreaks.com/article/135 Ja jeg vet at denne brenneren har vært på markedet siden November, så det er litt sent......men skyld ikke på meg, skyld på de latrævene hos Lite-On Europe som ikke gadd sende meg et testeksemplar før i midten av Januar Venter ennå på firmware 1.09 til Pioneer DVR-107D slik at jeg kan få testet denne....firmware 1.05 har en del feil og mangler..... Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det hadde vært fint om du gjorde det litt lettere å se hvilke grafer som hører sammen med hvilke plater i testene, f.eks. med en overskrift som oppgir platemerke/id over. Forøvrig tydelig at den ikke er like god venn med alle platemerkene. Lenke til kommentar
lindp Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Dette å ikke helt bra ut for Lite-On ... skal tro om det er like nedslående for 851S(X) og SOHW-812S ? Og om problemene kan fixes med firmware ? Pal Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 intern informasjon om SOHW-812S er at per i dag så er denne mye DÅRLIGERE. Håper da på at firmware kan fikse det meste. 851S er visstnok litt bedre men ikke mye. Men Lite-On har noen områder som den da er suveren på slik som backup av spill og musikk f.eks......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå