Gå til innhold

Freelancer

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert skjønner anngår dette Freelancer.

Jeg lurer litt på hvilken planet/base er det som gir de best betalte oppdragene og hvor får en tak i de beste våpnene eller det beste skipet (beregnet på combat)!

Andre nyttige tips er også velkommne, men jeg er ikke interresert i koder!

Edit: Skrivekjell

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du er ferdig med nomads og dresden er åpnet, kjøp deg et cargo skip og niobium på New Tokyo. Dra til Leipzig station i Dresden, selg niobiumen og kjøp diamanter. Dra til New Tokyo og selg diamantene. Da blir du millionær.

Bak Planet Manhattan, inne i skrot-skyen, er det et jump-hole hvor du kan angripe frakteskip og selge lasten på Manhattan igjen. Kan tjene deg opp mot 50000 på hver "runde", men venner blir det skralt med...

Det største og værste skipet du kan få deg, er Corsairs Titan, også kalt "the One", med armor på 12600 og weapons class 10. Da er det moro å reise tilbake til Manhattan og møtte Mollys :laugh:

Lenke til kommentar
Da er det moro å reise tilbake til Manhattan og møtte Mollys

Finnes ikke Mollys i Manhattan... (Eller New York)

Men det beste skiper er, som sagt, Titan. Men hvis du er venner med Red Hessians, kan du kjøpe Sabre. Den er som Titan, med litt mindre hull armor men den er mer manøvrerbar. Og så ser den mye kulere ut...

Lenke til kommentar
Bare følg storylinenen. Etterhvert så får du tak i det beste skipet til en rimelig penge. Oppdragene blir værre etterhvert og du får mer og mer penger ;)

Har nå selvsagt rundet det da, men du får ikke de beste skipene for det! Jeg har hørt litt rundt om etter at jeg postet og fant ut at Titan, Eagle og et eller annet på s er de beste skipene! Desse er vanskelige å få tak i siden planeten ikke står på kartet og er bebodd av fientlige!

Lenke til kommentar

Slakt ned Bounty Hunters i stor mengder, da blir du venn med både Corsair og Red Hessians, og kan kjøpe Sabre eller Titan. I prosessen må du passe på å finne alle disse forlatte skipene fra "gamle" dager. De inneholder ofte våpen som er noe utenom det vanlige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...