PT Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Får opp samme meldingen som w3p får... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Ja da er vi to Hva ocx? Lenke til kommentar
asware Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 ocx er etternavnet på filer du må ha for å kjøre Visual Basic programmer... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Åja. Men noen som har svaret på mitt og PTs problem? De feilmeldingene...? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg får den ikke opp, men dritten oppdager ikke nettverket. Så dårlig programmert av deg Jonas. Ikke det at jeg kunne laget det bedre, men men... Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hehe jonas, Den NetSend.. Jeg lastet den ned med det samme jeg så den og så kom det opp en liste av meg og min bror.. så sendte jeg til meg selv og min bror.. funka fetT1..bare skolens tur igjen . men jeg har 2 brødrer.. den NetSend finner bare den ene.... men holder lenge det... Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 MEn jonas.. den NEtSend funker den på TG? hadde vært litt genialt det ja .. kanskje _LITT_ stress og merke alle av ? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg tror ikke den net send greia er helt.. hva skal jeg si? ustabil tror også den bare finner maskiner på den gruppa du er på (mshome elns) Og ja, den burde funke på TG Lenke til kommentar
frotsen Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Bare en liten opplysning.. For at netsend skal virke, så må tjenesten messenger kjøre på maskinen(e). Og som dere sikkert har forstådt så disabler de fleste nettverks admin denne tjenesten.... frotsen Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Okey, Skulle gjerne hatt ett annet Program likt -NetSend bare flere funsjoner Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hvordan funksjoner tenker du på? Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Tja som feks. -Tar ut og inn CD-Rommen. -Slår av og på PCn kanskje. -Styrer musa til han/hun. -få opp ett bilde av hans skjerm på min skjerm. Ja og andre morroe funksjoner Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Men er det noen av disse funksjonene som kan lages i notisblokk eller noe? Slik at man ikke trenger noe visual basic eller noe sånt annet programvare som man må laste ned. Eller kanskje bare noen koder som man kan "lage" i cmd eller noe... Bare noe morsomt liksom hehe Vil lære noe nytt.... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hmm...den derre net send greia di funker jo ikke akkuratt da... hva trenger man for å kunne bruke den? vb? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hmm...den derre net send greia di funker jo ikke akkuratt da...hva trenger man for å kunne bruke den? vb? Kan jo ikke hjelpe deg så mye hvis jeg ikke vet problemet da.. Du trenger windows med runtime filene. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 får den samme meldinga som de ander her får.... Send To not found do you want to surpress further error messages? ja ... avbryt samme hva du trykker på, skjer ingenting Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 får den samme meldinga som de ander her får.... Send To not found do you want to surpress further error messages? ja ... avbryt samme hva du trykker på, skjer ingenting Samme her Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Denne koden fant jeg i et net tool prosjekt som en på PSC hadde lagt ut. Han har laget error meldingene, så spør han.. jeg tror hele koden ligger her.. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Var en gang jeg og drev med VB VC++ og JS, men fant ut at det tok for mye tid å leke med... Har faktisk siden med netsend program og andre ting med kode og greier på TMs WEB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå