Anterialis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Tenker å tulle litt med en njuub kamerat av meg Er det mulig å lage en trojan eller noe sånt som jeg kan sende til vedkommene i form av en exe fil eller noe over msn feks? Så når han åpner denne så gjør maskinen en del forskjellige kommandoer. Feks slår seg av, åpner en cd skuff, eller inverterer musa eller noe qlt hehe Noen forslag? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Dim cExitWindows As New clsExitWindows cExitWindows.ExitWindows WE_SHUTDOWN modulen: clsExitWindows Option Explicit 'APIs '****************************************************************************** Private Declare Function ExitWindowsEx Lib "user32" (ByVal uFlags As Long, ByVal dwReserved As Long) As Long Private Declare Function GetCurrentProcess Lib "kernel32" () As Long Private Declare Function OpenProcessToken Lib "advapi32" (ByVal _ ProcessHandle As Long, _ ByVal DesiredAccess As Long, TokenHandle As Long) As Long Private Declare Function LookupPrivilegeValue Lib "advapi32" _ Alias "LookupPrivilegeValueA" _ (ByVal lpSystemName As String, ByVal lpName As String, lpLuid _ As LUID) As Long Private Declare Function AdjustTokenPrivileges Lib "advapi32" _ (ByVal TokenHandle As Long, _ ByVal DisableAllPrivileges As Long, NewState As TOKEN_PRIVILEGES _ , ByVal BufferLength As Long, _ PreviousState As TOKEN_PRIVILEGES, ReturnLength As Long) As Long '****************************************************************************** 'Constants '****************************************************************************** Private Const EWX_FORCE As Long = 4 '****************************************************************************** 'Types '****************************************************************************** Private Type LUID UsedPart As Long IgnoredForNowHigh32BitPart As Long End Type Private Type TOKEN_PRIVILEGES PrivilegeCount As Long TheLuid As LUID Attributes As Long End Type '****************************************************************************** 'Enumeration '****************************************************************************** Public Enum EnumExitWindows WE_LOGOFF = 0 WE_SHUTDOWN = 1 WE_REBOOT = 2 WE_POWEROFF = 8 End Enum '****************************************************************************** 'Functions and Subs '****************************************************************************** Private Sub AdjustToken() Const TOKEN_ADJUST_PRIVILEGES = &H20 Const TOKEN_QUERY = &H8 Const SE_PRIVILEGE_ENABLED = &H2 Dim hdlProcessHandle As Long Dim hdlTokenHandle As Long Dim tmpLuid As LUID Dim tkp As TOKEN_PRIVILEGES Dim tkpNewButIgnored As TOKEN_PRIVILEGES Dim lBufferNeeded As Long hdlProcessHandle = GetCurrentProcess() OpenProcessToken hdlProcessHandle, (TOKEN_ADJUST_PRIVILEGES Or _ TOKEN_QUERY), hdlTokenHandle ' Get the LUID for shutdown privilege. LookupPrivilegeValue "", "SeShutdownPrivilege", tmpLuid tkp.PrivilegeCount = 1 ' One privilege to set tkp.TheLuid = tmpLuid tkp.Attributes = SE_PRIVILEGE_ENABLED ' Enable the shutdown privilege in the access token of this process. AdjustTokenPrivileges hdlTokenHandle, False, _ tkp, Len(tkpNewButIgnored), tkpNewButIgnored, lBufferNeeded End Sub Public Sub ExitWindows(ByVal aOption As EnumExitWindows) AdjustToken Select Case aOption Case EnumExitWindows.WE_LOGOFF ExitWindowsEx (EnumExitWindows.WE_LOGOFF Or EWX_FORCE), &HFFFF Case EnumExitWindows.WE_REBOOT ExitWindowsEx (EnumExitWindows.WE_SHUTDOWN Or EWX_FORCE Or EnumExitWindows.WE_REBOOT), &HFFFF Case EnumExitWindows.WE_SHUTDOWN ExitWindowsEx (EnumExitWindows.WE_SHUTDOWN Or EWX_FORCE), &HFFFF Case EnumExitWindows.WE_POWEROFF ExitWindowsEx (EnumExitWindows.WE_POWEROFF Or EWX_FORCE), &HFFFF End Select End Sub får å slå av pc'en finnes sikkert lettere måter, men jeg hadde denne åppe nå.. do msgbox "HALL!!!!11 n00bs!!!!111 haxxer deg nå :p!!!", ,"Kult" loop eller noe som jeg gjorde på skolen med 50 pc'en i nettverket: do net send * rektor er en ho're!!!! loop disse slår veldig bra ann så kan du jo også få musepekern bort har ikke kode, men finnes tror jeg.. Lukke cdspiller: mciSendString "Set CDAudio Door Closed Wait", 0&, 0&, 0& åpne: mciSendString "Set CDAudio Door Open Wait", 0&, 0&, 0& edit: sensur Endret 10. februar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Tusen takk Men angående den net send komandoen: hvoran får man sendt på hele nettverket uten at ip-en syns?? På skolen sitter admin på sånn pc som overvåker alt, men er det mulig å sende nettsend til * uten at ip oppgies?? Hvor skal disse kodene skrives inn? cmd?? kjør? og btw: hvordan paster man i cmd? Endret 10. februar 2004 av w3p Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) øøhh? i kompilern? kan du vb eller bare posta du her? får å pasta i cmd høyre klikker du og trykker past. det kan ikke gjøre med disse kodene.. Edit: skal finne kode for no-ip net send til deg Edit2: her ligger det en tråd om det og jeg har laget et program fra før som jeg brukte litt på skolen Det ligger her Have fun, men ikke si at det var meg Endret 10. februar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Nei kan ikke vb :s tenkte kanskje at det bare var noe å paste inn i cmd eller i kjør eller noe men ang. det net send spm? kan du det? <se tidligere post> Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 http://home.no/jonas1/NetSend.exe last ned og ha gøy! ikke noe pasting her Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) men kan man få sånn at ip ikke synes? hvis man sender * ?? i netsend.... Endret 10. februar 2004 av w3p Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Se på programmmet over. Man kan velge hvem man skal sende til i lista som lister opp alle i nettverket. Anonymous, der skriver du "avsender" navn. seff ikke skriv ditt eget Du kan velge hvor mange ganger du skal sende og om du skal ha mange sekkunders intervall. natta Endret 10. februar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Ja men fikk det ikke til å funke. Den fant alle på netverket, men vill ikke sende.... Feilmeldinger. funker ikke hjemme eller på skolen :s Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ja men fikk det ikke til å funke. Den fant alle på netverket, men vill ikke sende.... Feilmeldinger. funker ikke hjemme eller på skolen :s Hvordan feilmelding får du da? Hvis jeg husker riktig så var det sånn at etter første gang du sendte med det så ble det lagt til en ekstra tom rute nederste i lista som du måtte hake av. eller skal alt funker funker _veldig_ fint på skolen min Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Det kommer opp disse feilmeldingene: 1) ERROR! "Send to not found" "Do you want du suppress further error messages?" [ja] [nei] [ja] ikke noe skjer. Meldingen blir ikke sendt. [nei] Ikke noe skjer. Meldingen blir ikke sendt. Hva kan være feilen? print screen av error her. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Funker det med vanlig net send til 'kontor' da? Har hatt problemer med det på noen nettverk, men her funker det fint.. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Ja det funker fint... Net send i cmd funker fett Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hehe.. stygt gjort Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Kan noen forklare meg hvordan net send i cmd funker? Lenke til kommentar
asware Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Du åpner command og skriver feks: net send test "hei på deg!" test er navnet på pcen... Du kan også skrive IPen "hei på deg!" er teksten som kommer opp Funker ikke i 95/98/ME Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Men det programmet funker ikke Så egentlig ganske kult ut.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Men det programmet funker ikke Så egentlig ganske kult ut.. Mangler du en ocx? last den ned og skriv noe jeg ikke husker i kjør eller er det noe annet galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå