Hondaen Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Prisene deres er jo helt sinnsyke! en P4 2.2gig til 10500 kr... mens PS data selger den samme til 6300 eller hva med en WS hd 120 gig til 5500 ? PS data selger den for 2300... HAHAHAHAHAHHA og hva Access sier på førstesiden: "Tenk deg en partner som tenker annerledes. En som gir deg bedre service og oppfølging enn det du er vant til. En som kjenner dine behov. Tenk deg en partner som legger store ressurser i kontinuerlig å videreutvikle sin kompetanse og produktportefølje. Vi setter deg i fokus. Access er den partneren. Det er du som definerer oss. Kunden er vår sjef" (HAHAHAHAHAHAHA) Yes jeg er sjefen og jeg sparket herved alle i den inkompetente butikken.. at det går an! [ Denne Melding var redigert av: Hondaen på 2002-03-16 18:15 ] Lenke til kommentar
Pop Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 De lever gjerne på de amøbene som har hørt om butikken og drar dit og handler uten å sjekke andre alternativer... eller som kort og godt bare driter i hva det koster. Men det får jo være grenser. De prisene er jo latterlige. -P- Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Denne topicen har vært oppe X antall ganger før... Lenke til kommentar
olealm Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Hvis de folka på Access skal følge opp alt som står på førstesiden deres er det ikke rart at det koster penger ! "Kunden er vår sjel", makan til vrøvl ! (Kan ikke tro at noen som leser det - TROR på det ??) Nå handler de jo fra Mips og de er vel heller ikke kjent som et sted man får "fast lavpris". Lenke til kommentar
StirVoo Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg kjøpte skjermen min på access pga. Den utrolige servicen deres, en kamerat av meg kjøpte også en skjerm der. Den har gått i stykker 4ganger pga. stereoanlegg, han fikk helt ny hver gang. Den ene gangen oppgraderte han til og med til 19" for kun 1000kr, det sparte han ca 500kr på. Jeg ville anbefalt å kjøpt en skjerm på access, det er verdt prisen! ( butikk kjeden til access gikk nettopp konkurs da, pga. de solgte for billig internett. 4mbit til 320kr mnd ) [ Denne Melding var redigert av: StirVoo på 2002-03-17 16:11 ] Lenke til kommentar
BlackEagle Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Herregud... Access tar 3212 kr for en Athlon XP 1800+. Komplett tar 1395 kr. Dvs. Access tar godt over dobbelt pris. Ord blir fattige i en slik anledning. Dumme kunder blir også det. Lenke til kommentar
MOHAHA Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Access er en butikk for bedrifter og selskaper som er avhengig av at deres datautstyr er "online" heletiden. Deres service er utrolig: de kan bytte ut hardware (hdd hub/switch osv..) på dagen om det ville vært nødvendig. Visste dere at gjennomsnittelig, må alle bedrifter som er nede mer en 5 dager legge ned pga tap av penger? DVS at det kan lønne seg for noen å handle på access... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 20:17, MOHAHA skrev:Access er en butikk for bedrifter og selskaper som er avhengig av at deres datautstyr er "online" heletiden. Deres service er utrolig: de kan bytte ut hardware (hdd hub/switch osv..) på dagen om det ville vært nødvendig. Visste dere at gjennomsnittelig, må alle bedrifter som er nede mer en 5 dager legge ned pga tap av penger? DVS at det kan lønne seg for noen å handle på access... Denne ISPen i England gikk i alle fall konkurs etter Dos-angrep. Men uansett så kan ikke selskaper som er veldig avhengige av sine servere/workstations basere seg på at leverandørene kan levere på dagen. Da må man legge inn harde krav til leverandøren om leveranse-tiden. Dessuten er det et "krav" om eget hardware-lager med reserve-deler og redundans på servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå