erikoed Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har planer om å bytte adsl levrandør fra telenor til ngt. Er det bare å bestille og si opp telenor abbont? vil ikke gå mange dager uten internett, så hvordan løser jeg dette på best mulig måte? For jeg forresten beholde min epost hos telenor ? tenker på @online.no adressen. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Tja, send en mail til de? Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Bestille hos NGT, og gi NGT fullmakt til å si opp ditt abb. hos Telenor. Legg inn bestilling på NGT.no først, så kontakter du kundeservice og opplyser dem om din situasjon. Du vil da få et skjema som må fylles ut og hvor du må signere og fakse/sende pr. post i retur til NGT. Endret 10. februar 2004 av the_pilot Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Du vil kunne beholde mailaddressen bare du bytter mailserver til mail.broadpark.no. Har sett det i en eller annen tråd her. Sikkert mulig å finne den... Lenke til kommentar
erikoed Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Du vil kunne beholde mailaddressen bare du bytter mailserver til mail.broadpark.no. Har sett det i en eller annen tråd her. Sikkert mulig å finne den... detter høres bra ut, noen andre som kan bekrefte dette ? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg fant, jeg fant.... Se her. Samme problemstilling. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Sier du fullstendig opp abb med telenor vil de før eller siden fjerne epost-kontoen hos de også. Men det går kanskje ann å ha en ordning, f.eks. skifte abb ifra adsl til et basis oppringt abb. (Men unnsett må du bytte smtp-serveren til mail.broadpark.no) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå