torb Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg har bare en bruker og ikke passord. Tidligere startet maskinen min uten å gå veien om pålogging som bruker. (hentet lokale innstillinger automatisk), Etter en oppdatering fra Windows update har maskinen min gått tilbake til standard ved å stoppe ved bruker for å be om et nytt museklikk. Jeg husker ikke lengre hvordan jeg fikk ordnet det slik at det gikk raskere. Noen som vet? Lenke til kommentar
Book Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Gå inn på control panel, og på user accounts tror jeg. Der kan du endre disse instillingene og deaktivere velkomstskjermen som den heter. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 start -> kjør control userpasswords2 Fjern haken ved: "Brukere må skrive inn...." Lenke til kommentar
Crack Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
torb Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Takk Tci. Sånn var det. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 start -> kjør control userpasswords2 Fjern haken ved: "Brukere må skrive inn...." Ikke gjør det! Idiotisk forslag - det eneste man oppnår er masse problemer, fordi nå kan INGEN logge inn på maskinen lengre. Fikk kjempeproblemer etter at jeg fulgte det dustete rådet Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det hjelper ikke å deaktivere velkomstskjermen i user accounts - du må likevel skrive inn b.navn og pass. Men hvis du installerer TweakUI fra Microsoft (veldig bra program - anbefales), så er det en instilling der : Logon ->Autologon ->Log on automaticly at system startup Lenke til kommentar
Timur Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg bare minner på om at det finnes en søke funksjon i dette forumet, og dette problemet her er blitt nevnt 100 ganger før. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Svaret er: windows update har laget en brukerkonto ved navn xxx.net, slett denne brukerkontoen og alt blir som før. Lenke til kommentar
torb Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 For meg virka dette greit, men jeg måtte selvfølgelig først velge hvilken bruker som automatisk skal logges på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå