Zink Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Forsto ikke helt dette med tømmeret i skogen da, kan ikke se at dette har noe med min datamaskin å gjøre ??? eh, mener vel det er like feil å bruke penger på et racer-system hvis man bare skal bruke maskina til grovarbeid/ enkle oppgaver. Hastigheten "rett fram" er bare en del av hva en cpu gjør i et system - minner om å kjøre i skogen med Ferrari, der man likevel ikke får bruk for kreftene. Cpu har innebygde instruksjonssett, og programmer utvikles mtp. "veien"/ forutsetninger som allerede er lagt. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 prøv å lær litt av denne tråden Lenke til kommentar
lodott Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Er dere så dum at dere ikke skjønner at denne fyren bare kødder? Hadde det bare vært morsomt.. Lenke til kommentar
Støvsugeren Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Er dere så dum at dere ikke skjønner at denne fyren bare kødder?Hadde det bare vært morsomt.. Det sier jeg bare at det er imot min tro å bare kødder. Alfred er en grei kar som jeg heller ikke tror bløffer. Han er minst like kristen som meg og har derfor ikke lov av vårs Himmelske Far til å oppføre seg slik. Endret 10. februar 2004 av Støvsugeren Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) .. Endret 10. februar 2004 av Electr0n Lenke til kommentar
Støvsugeren Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Takk for en GOD latter alle sammen Det morsomste har vært alle dere "seriøse" deltakerene her på denne posten. Forbannende tullinger, allt dere biter på Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Klart man kan sammenligne biler og pcer, men hvem skal bestemme hva som tilsvarer hva? Syns det han sa hørtes "litt" latterlig ut... Lenke til kommentar
Støvsugeren Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Klart man kan sammenligne biler og pcer, men hvem skal bestemme hva som tilsvarer hva? Syns det han sa hørtes "litt" latterlig ut... Er du treig eller ??? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Støvsugern: tuller du med disse kristengreiene? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Takk for en GOD latter alle sammen Det morsomste har vært alle dere "seriøse" deltakerene her på denne posten. Forbannende tullinger, allt dere biter på Det er sånne som deg som som irriterer meg mektig, hva som er så morsomt med å lure folk, dette skal være et seriøst forum, hva om alle skal drive slik som deg, hvordan vet vi hvem som trenger hjelp eller ikke? Rapport sendt til moderator La være å poste mere her nå da, så blir det ikke mer moro for denn barnslige fyren.... "don't fuel the fire" Endret 10. februar 2004 av apollox Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Takk for en GOD latter alle sammen Det morsomste har vært alle dere "seriøse" deltakerene her på denne posten. Forbannende tullinger, allt dere biter på Greit nok med en liten spøk, men jeg tipper det blir ban på deg, for intensiv spamming (igjen). Lenke til kommentar
Støvsugeren Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Takk for en GOD latter alle sammen Det morsomste har vært alle dere "seriøse" deltakerene her på denne posten. Forbannende tullinger, allt dere biter på Greit nok med en liten spøk, men jeg tipper det blir ban på deg, for intensiv spamming (igjen). Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) har rapportert denne tråden. Håper du blir kastet ut for å prøve å lure folk som vil hjelpe. Kan ikke være særlig kristen du nei.. Dette er et typisk eksempel på en fjortiss som ikke har noe sosialt nettverk, og har dårlige sosiale antenner. EDIT: Oi, så ikke at det var rapportert allerede Endret 10. februar 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Støvsugeren Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Støvsugern: tuller du med disse kristengreiene? JEPP.... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 det er det dummeste jeg har hørt! når ble hertz hesterkrefter? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Huff.. [sensurert] unge! Lenke til kommentar
Støvsugeren Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 har rapportert denne tråden. Håper du blir kastet ut for å prøve å lure folk som vil hjelpe. Kan ikke være særlig kristen du nei.. EDIT: Oi, så ikke at det var rapportert allerede Lenke til kommentar
Støvsugeren Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Takk for en GOD latter alle sammen Det morsomste har vært alle dere "seriøse" deltakerene her på denne posten. Forbannende tullinger, allt dere biter på Det er sånne som deg som som irriterer meg mektig, hva som er så morsomt med å lure folk, dette skal være et seriøst forum, hva om alle skal drive slik som deg, hvordan vet vi hvem som trenger hjelp eller ikke? Rapport sendt til moderator Stakkars lille deg. Du får vel ikke sove i natt du da lille venn Blir vondt for deg dette Lenke til kommentar
Zink Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Forbannende tullinger, allt dere biter på Dette er ikke kategorien for skittkasting og fake topics, men sånt blåser du vel i av prinsipp ? Kanskje du får 0 hjelp en dag du sitter skikelig fast... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Måtte du aldri finne fred i din sjel, din j**** støvsuger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg