Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne utskjæringa tok sinnsykt mye tid men jeg må inrømme at jeg ble ganske så fornøyd med resultatet. :D

 

hoyre_ferdig_tmb.jpg

 

Dette ble en kort oppdatering, men jeg har desverre ikke fått gjort noe særlig mer (bare litt eksperimentering ;) ). Pakken fra Elfa kom ikke i går :cry: og med postens eminente åpningstider får jeg neppe hentet den før neste helg selvom den kommer i morgen :angry:

Hva skjærte du detta ut med? Dremel? Stikksag? Neglfil?

:)

Ble pent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skjærte du detta ut med? Dremel? Stikksag? Neglfil?

:)

Ble pent.

hehe som nevnt over er det gjort med dremel. Jeg har skjært alt fra baksiden noe som gjør det lettere å få en ren kant på framsiden. Baksiden er ikke pen :p

 

Tilslutt har jeg gått over alle kanter men forskellige filer, men det var faktisk bare en halvtimes tid jobb mens jeg satt og så på tv :p

Lenke til kommentar

All Hail Zell!

 

jeg bøffer de dragene dine jeg.. har leta så lenge etter noen som passa, men siden jeg får "dremelen" min på torsdag, så tror jeg at jeg bruker dine jeg.

 

går det greit?

 

-Marius

 

edit: du er jo selvfølgekig de eneste jenta på hele ok.no forumet, og jeg kaller deg Mr.. beklager.. :ermm:

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar

for all del... har selv brukt en del tid for å finne de (søkt rundt om kring på nettet siden begynnelsen av november). Et lite tips er å søke på forskjellige tattoerings-siter på nettet. Men pass deg for disse som vil installere en exe-fil på maskina di. det er en tysk(?) database som koster penger å aksessere :(

 

Edit: det er jo morsomst å ha noe som er lit unikt så jeg anbefaler deg å søke litt til ;)

Endret av Xell
Lenke til kommentar

ja det ville jo vært unikt, men det går litt i mot konseptet på denne modden ; TribalLi. Hele basisen i denne modden er at jeg bruker "tribal dragons" og "tribal symbols". Vet ikke helt om selvportrett hadde vært det kuleste på kabbisen heller, men som du sier er man i hvertfall garantert at ingen har helt samme bilde. Kanskje jeg skal leke meg litt med de dragene og symbolene også og få litt mer personlig preg på de.... da blir det ikke helt likt selvom noen kopierer bildene herfra. Den som allerede er skjært ut har jeg jo gjort noen små endrigner på :)

 

 

btw..... kul sig ;)

Lenke til kommentar

om du skal ha slike "tribal" og andre mønster på flere deler på maskinen så ville jeg holdt meg til drager fremover. Hva med å la "ryggen"/ toppen av hodet være i toppen av kabinettet og evt. hale på andre siden av kabinettet?

 

ikke sikker på om det blir like fint og bra med noe "sorte sporadiske flammelignende greier" når du har det dragehodet på "forsiden"

 

vært inne på tanken på å gjøre noe lignende med mitt kabinett.

 

Samme bare i sort så blir i hvert fall gjennomført rødfarge på alt...

 

lykke til videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...