S_A_Phoenix Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Denne utskjæringa tok sinnsykt mye tid men jeg må inrømme at jeg ble ganske så fornøyd med resultatet. Dette ble en kort oppdatering, men jeg har desverre ikke fått gjort noe særlig mer (bare litt eksperimentering ). Pakken fra Elfa kom ikke i går og med postens eminente åpningstider får jeg neppe hentet den før neste helg selvom den kommer i morgen Hva skjærte du detta ut med? Dremel? Stikksag? Neglfil? Ble pent. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Hva skjærte du detta ut med? Dremel? Stikksag? Neglfil? Ble pent. hehe som nevnt over er det gjort med dremel. Jeg har skjært alt fra baksiden noe som gjør det lettere å få en ren kant på framsiden. Baksiden er ikke pen Tilslutt har jeg gått over alle kanter men forskellige filer, men det var faktisk bare en halvtimes tid jobb mens jeg satt og så på tv Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Meget bra, og dremeln kan du håndtere ser jeg meget klart. Så fortsett like bra med resten av modden!! Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Det der så lekkert ut! Du har skills med multiverktøyet! Stå på! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Meget pent Xell! Keep up the good work! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Ja det var bra! Digger worklog og casemodd. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) All Hail Zell! jeg bøffer de dragene dine jeg.. har leta så lenge etter noen som passa, men siden jeg får "dremelen" min på torsdag, så tror jeg at jeg bruker dine jeg. går det greit? -Marius edit: du er jo selvfølgekig de eneste jenta på hele ok.no forumet, og jeg kaller deg Mr.. beklager.. Endret 17. februar 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) for all del... har selv brukt en del tid for å finne de (søkt rundt om kring på nettet siden begynnelsen av november). Et lite tips er å søke på forskjellige tattoerings-siter på nettet. Men pass deg for disse som vil installere en exe-fil på maskina di. det er en tysk(?) database som koster penger å aksessere Edit: det er jo morsomst å ha noe som er lit unikt så jeg anbefaler deg å søke litt til Endret 16. februar 2004 av Xell Lenke til kommentar
j1s^ Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Fy ****** her er gutten som kan dremel Dette blir ****** meg bra!! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Ikke at det er en vesentlig detalj, men det er mange her som antar at jeg er gutt/mann. Dette er jo statistisk sett en grei antakelse, men det er feil Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ikke at det er en vesentlig detalj, men det er mange her som antar at jeg er gutt/mann. Dette er jo statistisk sett en grei antakelse, men det er feil Hehe...jeg vet det. Du er en av to jenter jeg vet om her på hele overklokking.no opplegget! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Tøft. Jente som driver med casemodding .. Slike vokser ikke på trær! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Likte vinduet ditt, pent Balle Lenke til kommentar
gather Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Knall moddd !!!!! Årets modd ...... Den hadde vunnet NM i modding og oc hvis den hadde vært med! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 hehe, takker, men jeg er jo ikke akkurat ferdig enda har ambisjoner om at det kommer til å bli ganske så bra før den er ferdig Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hva med å ta bilde at deg selv, og kjøre gjennom et bilderedigerings program. så dremler du det bildet inn på kabinettet.. da vet du garantert at det ikke er noen andre som har det samme.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 ja det ville jo vært unikt, men det går litt i mot konseptet på denne modden ; TribalLi. Hele basisen i denne modden er at jeg bruker "tribal dragons" og "tribal symbols". Vet ikke helt om selvportrett hadde vært det kuleste på kabbisen heller, men som du sier er man i hvertfall garantert at ingen har helt samme bilde. Kanskje jeg skal leke meg litt med de dragene og symbolene også og få litt mer personlig preg på de.... da blir det ikke helt likt selvom noen kopierer bildene herfra. Den som allerede er skjært ut har jeg jo gjort noen små endrigner på btw..... kul sig Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 om du skal ha slike "tribal" og andre mønster på flere deler på maskinen så ville jeg holdt meg til drager fremover. Hva med å la "ryggen"/ toppen av hodet være i toppen av kabinettet og evt. hale på andre siden av kabinettet? ikke sikker på om det blir like fint og bra med noe "sorte sporadiske flammelignende greier" når du har det dragehodet på "forsiden" vært inne på tanken på å gjøre noe lignende med mitt kabinett. Samme bare i sort så blir i hvert fall gjennomført rødfarge på alt... lykke til videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå