D_S Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 med min boxedkjøler som følgte med min p4 2.6, viste temperaturene idle 39 og load 47. jeg ville ha ned noen grader, med tanke på overklokking så jeg så meg rundt innpå microplex, og fant Swiftech MCX478V, leste litt rundt og fant ut at denne var noe å satse på. kjøpte den beste coolink vifta (80mm) og tenkte dette kom til å bli monster kjøling så fikk jeg den endelig, sprang hjem og monterte den. men så kom skuffelsen, hadde spilt en time og skulle til å sjekke temperaturen! idle 37 og load 45 betalte 700kr for å senke tempen 2grader ! skal tempen være så høy på swiftechen???? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 kan tenke meg at du bruker artic siler 5? og den bruker 200timer på å få "kjørt seg inn" mvh Ballemann Lenke til kommentar
D_S Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 brukte kjølepastaen som fulgte med, artic compound. har snart brukt den i 400timer! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Brukt for mye goop kanskje? Lenke til kommentar
D_S Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 nei, akkurat passe vil jeg tro! kan det ha noe med cpuen min å gjøre?? Lenke til kommentar
ALI Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 med min boxedkjøler som følgte med min p4 2.6, viste temperaturene idle 39 og load 47. jeg ville ha ned noen grader, med tanke på overklokking så jeg så meg rundt innpå microplex, og fant Swiftech MCX478V, leste litt rundt og fant ut at denne var noe å satse på. kjøpte den beste coolink vifta (80mm) og tenkte dette kom til å bli monster kjøling så fikk jeg den endelig, sprang hjem og monterte den. men så kom skuffelsen, hadde spilt en time og skulle til å sjekke temperaturen! idle 37 og load 45 betalte 700kr for å senke tempen 2grader ! skal tempen være så høy på swiftechen???? 45grader på load er bra da, i forhold til min(46grader og jeg bruker bare internet explorer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå