CrackaBoi Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Noen som vet hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 lage en bootable windowsXP cd, eller en vanlig oppstartsdiskett på CD? hvis du ikke har en windows XP cd som er bootable, så har du ikke betalt for den og da blir folk sur hvis jeg sier hvordan. søk på google! en oppstartsdiskett kan lages på cd enkelt hvis du har easy CD creator. last ned en diskett fra http://www.bootdisk.com (ellernoesånt), og trykk i easycd på: file -> new -> bootable CD -> og velg filene som var i disketten du lastet ned. (jeg har kastet diskettene for lengst. bootCD er mye bedre!) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Quote: GeeZuZz skrev (2002-03-16 19:52):hvis du ikke har en windows XP cd som er bootable, så har du ikke betalt for den og da blir folk sur hvis jeg sier hvordan. søk på google! Ja...GRRR!!! bare pass deg Fra spøk til allvår så fixer ahead Nero med Bootable CD. Eller Norton Norton Ghost Boot Wizard. Lenke til kommentar
jason Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-16 19:52, GeeZuZz skrev:hvis du ikke har en windows XP cd som er bootable, så har du ikke betalt for den og da blir folk sur hvis jeg sier hvordan. søk på google! Er vel ikke noen bombe det da, spesielt ikke med det nicket :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå