E1rik Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Heisann. Jeg skal selge mitt Sapphire Radeon 9600 Atlantis for 700,- Har pratet med en fyr over IRC som vil kjøpe. Han bor i Kristiansand. Skjermkortet må da sendes til Kristiansand. Hvordan får jeg egentlig pengene mine? Jeg kan ikke stole på ham, fordi jeg kjenner ham ikke. Kan noen hjelpe meg med dette? Hvis ikke må jeg opp på posten og snakke med de. Mvh Eirik Nålsund Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Du kan sende ved forskuddsbetaling hvor han overfører penger til deg, eller du kan sende i postoppkrav der mottaker betaler for pakken, og pengene går inn på kontoen din. Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Da sender jeg som postoppkrav. Takk og bukker. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Da sender jeg som postoppkrav.Takk og bukker. Dette er jo litt dumt hvis kjøperen ikke betaler?. Forskuddsbetaling er et bra alternativ. Endret 10. februar 2004 av azone Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Men så er det ikke alle som vil betale på forskudd, forståelig nok. Hvis ikke kjøper går med på forhåndsbetaling er nok oppkrav den beste løsningen, selv om det er litt dyrere. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) jeg møtte en fyr på internett og betalte forskudd. Det funket fint, bare du får navn, telefon og adresse så er det ganske trygt tror jeg er vel det som trengs for å sende som giro Endret 10. februar 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Anbefalar definitivt postoppkrav! Smertefri sak så lenge mottakar er seriøs. Er jo ikkje alle som tør betale til folk som dei ikkje har referansar på! Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Men som duden sa er det kjipt om han ikke henter pakken, for da blir det avgifter på deg. Kanskje han går med på å overføre et mindre beløp på forskudd som en garanti for at han skal hente pakken? Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Sender det som postoppkrav. Han går ikke med på å betale penger først. Jeg vil heller ikke sende noe kort først,så det så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå