asad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg fikk min Nec 2500 DVD brenner idag, men det følgte ikke med noe CD eller noen ting. Kan jeg bare begynne å brenne DVD`er? Hvilket programm bruker dere? Jeg tittet litt på Nero 6 , men finner ikke ut hvordan jeg skal brenne DVD plater. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Trenger ingen installering. Jeg bruker Nero. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Ok. Hvor i Nero skal jeg gå inn for å brenne en DVD? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det er egentlig ganske selvforklarende... Når du har valgt "New" kan du velge mellom CD og DVD. Jeg bruker Nero 6. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 må ha versjon 5.5.10.28 eller nyere...+ har du glemt å putte seriekoden inn, vil ikke brenneren vises i "recorder" menyen ,ergo ingen brenning, men det har du vel gjort bra brenner by the way, har den selv!! Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 må ha versjon 5.5.10.28 eller nyere...+ har du glemt å putte seriekoden inn, vil ikke brenneren vises i "recorder" menyen ,ergo ingen brenning, men det har du vel gjort bra brenner by the way, har den selv!! Jepp, alt er fikset nå enig i at dette er bra brenner! Er stor fornøyd selv! Lenke til kommentar
myexplorer Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 må man ha firmware? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Firmware er installert i brenneren, men det kan være en fordel å oppgradere til nyeste versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå