PixelImp Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 skjønner ikke de siste ... link Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ser ut som du har putta <b> inn i et javascript, som ikkje er mulig Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Line 40, column 40: there is no attribute "HEIGHT" Du har ikke lov til å bruke "height" i HTML 4.01. Bruk CSS Line 49, column 196: there is no attribute "NAME" Du har ikke lov til å bruke "name" i HTML 4.01. Bruk "alt="navn"" Line 100, column 44: there is no attribute "BACKGROUND" Du har ikke lov til å bruke "background" i HTML 4.01. Bruk CSS Line 267, column 46: end tag for element "B" which is not open Du har ikke lov å bruke "<b>" i javascript sier arve Endret 10. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 ser ut som du har putta <b> inn i et javascript, som ikkje er mulig hvorfor funker det da .. ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 det validerer ikkje, og skal egentlig ikkje funke sett heller <b> på den plassen det skal document.write'st Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) HTML-table-height ble fjernet fra gyldig-listen av en eller annen grunn. Bruk heller CSS til denslags. Bilder kan ikke ha name-attributtitutter. Bruk title eller alt istedenfor. background... hmm.. Kanskje det er det samme med den som med height. Dvs. definer det med CSS istedenfor Den siste skjønner jeg meg ikke på. Har sikkert med at det er javascript. HTML-validator + javascript = problemer. I've learned that the hard way EDIT: Hyyyl, dere kom meg i forkjøpet gitt Endret 10. februar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå