Gabriel Shear Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hyundai 8-in-1 card reader Kan jeg bruke denne til å lese minnekortet mitt på P800en min, og overføre filer til og fra? Er det toll på www.p800er.com ? Er det i utlandet? Skal bestille for 887.83 kr nå. Viss man må tolle, hvor mye blir det? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 På siden står det "Memory Stick Duo(inserted with adpator)" Hvis du har overgangsbrikken som fulgte med til minnekortet går jo dette bra. Du tenker på å kjøpe dette for at det skal gå raskere eller?? Du betaler toll av alt over 200 kr... Hvor mye, dun know.... Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 sannsynligvis så betaler man ikke toll men moms av hele summen (inkl frakt).. dvs pris + frakt = x*1,24 = prisen. er nesten 100% sikker på at de ikke har ekstra toll på disse produktene. mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 ok, ******.. ;( da blir det mye dyrere enn hva jeg hadde foventa. Noen andre plasser å bestille fra i Norge? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ok, ******.. ;( da blir det mye dyrere enn hva jeg hadde foventa. Noen andre plasser å bestille fra i Norge? Billionton USB 2.0 Combo Kortleser på Komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå