Myrsnipe Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Ok, jeg trenger en laptop til skolebruk, men jeg vet at jeg kommer til å spille på den i også så den må ha litt krutt under tastaturet. Jeg har sett på både en Dell Inspirion 8600 og en 1557P fra Tundra (den gjelder vell for alle AOpen 1557). Viktige krav: - Stille gående og taster som ikke bråker (skolebruk anyone, desuten antar jeg at det stryker ut desktop prossesorer som p4 og lignende) - Kraftig nok til spill (ingen intel extreme intigrerte greier her, celeron faller vel ut også) - Pris: fra 13 000 til 18 000 Foreløbig har jeg satt mine øyne på 1557P fra Tundra som en vinner (fra psdata antar jeg), men har lyst til å høre om det er noe dere vil legge til eller om dere kan anbefalle noen annen model. Ps: Grunnen til at Ispirionen ble stryket er fordi jeg hørte av en venn av meg at Dell har problemer på holdbarheten til utstyret deres, noen som har noe å si på det? Edit: Har også sett på Zepto og en rekke andre laptopper, men jeg vil helst ha et graftig grafikkort, som radeon 9600 eller lignende og de fleste maskinene som har det er desverre med desktop prosessorer som vil gjøre laptoppen min til en forhatt fiende av klassen grunnet vifte støy Endret 10. februar 2004 av Myrsnipe Lenke til kommentar
Proliator Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg skal akkurat til å anskaffe meg en 1557 selv. bare sånn at du vet det er Whitebox (www.whitebox.no) mye billigere en PSdata. 1557 virker som en stille gående laptop med nok futt til å spille spill.. Lenke til kommentar
Mathis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Skal bestille en Dell I8600 (multimedia) snart.. hvorfor går dere for Tundra'en istedentfor? Pga pris? Lenke til kommentar
Proliator Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Skal bestille en Dell I8600 (multimedia) snart.. hvorfor går dere for Tundra'en istedentfor? Pga pris? PGA pris ja.. Og jeg liker ikke Dell.. Og jeg er ikke helt sikker men det er jo ca det samme inni boksen bare at du betaler ekstra for Dell merket.. Endret 10. februar 2004 av Proliator Lenke til kommentar
Myrsnipe Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Nja, jeg tror faktisk det ikke er noe mer for hardwaren med dell, men du må jo ****** meg fjerne så mange options og garantier for å få prisen på spor. Jeg ga opp Dell fordi jeg snakket med en venn med lettere fordommer mot Dell, han sa at det ofte var problemer med dem osv... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Spør meg, ingenting å utsette på Dell. Slik vil det vel være for de fleste merkene; noen har ting å utsette, andre ikke.... Du blir nok fornøyd uansett hva du velger skal du se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå