Caliber Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Tenkte kjøpe dette settet og modifisere formen litt lignende dette, og lage hull til en 120mm vifte over NB og en 80mm vifte over GPU med hvert sin crome grill. Tror dere dette vil fungere? Står jo alt følger med i det opprinnelige settet, så er vel bare å kutte litt i de eksisterende listene? Tror dere oppsettet med vifter vil fungere, noe jeg bør passe på når jeg lager hull i plexien/døren med dremelen? Også tenkt å drille et hull til en 80mm av samme type som nevnt tidligere i denne threaden med crome grill for å suge ut luft i toppen av kabinettet. Har fra før av 2stk. 80mm forran og bak (innsug og utsug), vil de nye viftene i dør og topp virke positivt på luftstrømmen? Mvh, Haakon Endret 10. februar 2004 av Caliber Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Vil tro at det vil hjelpe på temperaturen til NB og grafikkort da disse vil få kaldt luft rett over seg. Kan tenke meg spes RAM'en på grafikkortet kan dra nytte av å ha en vifte som blåser på dem. Samme gjelder NB hvis denne er passivt kjølt. Correct me if I'm wrong, hehe... Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 vinduet fra mp er mer "rundt" i kantene enn det er på bildet. det var jaffal mitt som jeg fikk fra microplex.. men ellers så tror eg det kan bli en bra "mod" lykke til! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 vinduet fra mp er mer "rundt" i kantene enn det er på bildet. det var jaffal mitt som jeg fikk fra microplex.. men ellers så tror eg det kan bli en bra "mod" lykke til! Hadde ikke giddet å poste et bilde av hvordan det VIRKELIG ser ut da? har laget en basic 3d-modell av hvordan det blir, poster det i morgen, må øve matte nå. Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Kan noen hoste bildet av hvordan jeg tenker det for meg....? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå