Vegar Hanzen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har planer om å montere på to stk 120 vifter på en radiator. Det som jeg nå lurer på er om viftene skal dra luften inn gjennom radiatoren eller skyve luften ut? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 monter viftene slik at du trekker luften i rommet inn i kabinettet (da blir radiatoren kaldest)men da må du huske og montere støv filter for å ikke få hybelkaniner på besøk hver uke!! du må jaffal huske og tømme støvfiltrene for hybelkaniner som vil inn inni mellom!! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Erfaringsmessig vil jeg si at det er mest effektivt å montere viftene slik at de trekker luft gjennom radiatoren og inn i kabinettet. Monter gjerne radiatoren forran eller nederst i kabinettet, og som MADsen sa - husk støvfilter! Lenke til kommentar
Vegar Hanzen Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Takker for raske svar! Lenke til kommentar
Vegar Hanzen Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Takker for raske svar! Lurer nå på hva jeg kan bruke som filter? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Man trenger ikke støvfilter.. Men du kan sikkert kjøpe fra microplex eller bruke en strømpe.. Lenke til kommentar
Vegar Hanzen Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 En ullsokk? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har dårlig erfaring med strømpebukser. Mener noen på forumet anbefalte Jif tørrmopp(!) eller noe..? Søk litt, kanskje du finner noe... Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ... eller kanskje heller nylonstrømpene til mor di Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Damestrømper funker fett, bruker det selv (i datan altså, hehehe ) Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg ville nå heller ha den varme radiatorluften ut av kabinettet, når man har vannkjøling på CPU og GPU forsvinner luftsirkulasjonen på mosfett og skjermkortram og da er det ikke dumt med lav kabinettemp. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 jeg trodde det samme som snatch, men cpu (og gpu) blir kaldere jo kaldere luft radiatoren får. jeg tror(vet) det blir mye bedre temp i radiatoren og viftene suger inn. system temperaturen inni pcn øker med få grader i forhold til hva radiatoren gjør om viftene skulle sugd ut av kabinettet(!) det er jo ca 26-27grader i kabinettet mitt jaffal med døren igjen. og ca 20-22 i rommet... og dame strømper funker fett som støvfilter ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå