oizann Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg ryddet litt istad og da fant jeg fra en gammel NMT telefon, STORNO ck6001/6000. Noen som kan anslå en verdi på denne? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 du har fått penger på hjernen etter innlegget mitt om at ein nmt telefon er meir antikk og samle objekt enn kva ein Nokia 8810 er? Men eg veit ikkje kva pris den kan ligge på. mvh JanEirik Lenke til kommentar
oizann Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Hehe kan ikke si at det var der det kom fra,men jeg begynte og stusse litt på om den kunne ha noe verdi,den er jo veldig gammel. Da jeg ringte og spurte pappa hva han ga for den ny,fikk jeg bakover sveis. Den skal visst nok ha kostet 35000.- ny Han husket ikke års tallet den ble kjøpt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 for de fleste 0:-kr... for de spesielt intereserte sikkert 2-8 tusen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 kommer vel litt ann på telefonen, men det er jo bare å la den godgjøre seg Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hvis du i tillegg har et nmt-abonnement å selge, så er den jo verdt litt, ettersom man ikke får nye abonnement lenger. Men telefonen i seg selv er nærmest verdiløs, ettersom folk som har abonnement som oftest da allerede har en telefon også. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Grav den ned og lag ett skatte kart! Så finner noen den om 5000 år og lurer på hva dette er også blir den kjempe verdifull! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå