henrik_s Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Viss jeg kjøper ett kabinett nå kommer det til å være ubrukelig når "nye" hovedkort kommer? Har tenkt å oppgradere innmaten i PC'en rundt juletider og kjøpe kabinettet nå. Kommer ATX til å vær standar lenge? kan jeg ha det kabinettet i ett par år? sorry, feilpost. Endret 10. februar 2004 av henrik007 Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 BTX skal bli introdusert i midten av 2004. Da må du ha deg nytt kabbis, men du kan bruke standard ATX PSU. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 BTX skal bli introdusert i midten av 2004. Da må du ha deg nytt kabbis, men du kan bruke standard ATX PSU. hva er den store forkjellen på BTX og ATX Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 At BTX introduseres i midten av 2004 betyr ikke at ATX standarden kommer til å forsvinne med en gang. Det er først og fremst OEM produsenter som Dell og HP som kommer til å gå over til det nye formatet, så kommer resten av markedet etter. Etter min meming vil BTX hovedkort og kabinetter beregnet på entusiastmarkedet være et meget skjeldent syn i 2004. Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 BTX skal bli introdusert i midten av 2004. Da må du ha deg nytt kabbis, men du kan bruke standard ATX PSU. hva er den store forkjellen på BTX og ATX Se her. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Vi vet vel ikke om AMD også kommer til å gå for BTX-standarden. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Ja. Skrev litt for lite i den andre innlegget til å opplyse om det Se artikkelen på anandtech for å finne ut mer om BTX. Edit: hainnj derre alex-x var litt raskere enn meg Endret 10. februar 2004 av rlz Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Vi vet vel ikke om AMD også kommer til å gå for BTX-standarden. Det er det OEM-, hovedkort og kabinettprodusentene som bestemmer, ikke AMD. AMD lager vel ikke så mange hovedkort idag. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Vi vet vel ikke om AMD også kommer til å gå for BTX-standarden. Det er det OEM-, hovedkort og kabinettprodusentene som bestemmer, ikke AMD. AMD lager vel ikke så mange hovedkort idag. det går vell på prosessoren skulle jeg tro.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå