Christian86 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Starter med spørsmål 1. Leverte et hodetelefon sett av typen Koss for reperasjon. det har nå gått vel 10 dager hvor av 7 er virkedager og butikken gir spådom om flere uker. Hva kan jeg kreve? Apple: Foresatte hadde glemt å ta det med inn. Endret 10. februar 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Starter med spørsmål 1. Leverte et hodetelefon sett av typen Koss for reperasjon. det har nå gått vel 10 dager hvor av 7 er virkedager og butikken gir spådom om flere uker. Hva kan jeg kreve? Det er en garantireprasjon? Du kan kreve at feilen blir rettet innen rimelig tid Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 vet du hva...jeg aner ikke. De satte opp en dato innen 1 års garanti, men ettersom disse har lifetime warranty så var det ganske irriterende å vente flere uker Lenke til kommentar
zarion Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 skjedde meg med å, skulle sagt at jeg kjøpte det nå til sommeren, så hadde jeg fått nytt , men sa jeg det ? nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå