MagE Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 dette er en ganske stilig case jeg kom på til cd spilleren min men jeg har ikke tillgang til dynamitt så jeg kunne ikke "bruke" denne moden, her er den : lag en helt firkanta kasse (stero stil) ta av toppen og teip en dynnamittkubbe fast bak på plata (ikke for stor) spreng så dynamitten og få et stort fint hull i toppen, jeg tror det hadde blitt ganske fint med et par røde katoder nedi der (varmt) (jeg mente dette seriøst, slik at dere vet det) Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 eh...javel...kreativt forslag. Men jeg tror det må bli aluminiumssylinder med plexi, eller aluminiumspyramide med plexi som jeg driver å lager skisser av nå. Ellers takk. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hehe ja! en "rør"forsterker bokstavelig talt. Satt og tegnet en del skisser igår. En aluminiumssylinder med plexiglass på sidene (endene av sylinderen), slik at man ser forsterkeren, psu og evt forforsterker. Det er 4 lange ben som holder sylinderen 5-6 cm opp. Foran er det en enkel av/på knapp og en volum- og evt tonekontroll. Bak stikker kjøleribbene ut, og strøm- og innsignalkontaktene kommer ut litt over kjøleribbene med en 45 graders vinkel i forhold til sylinderen. Inni tenkte jeg på en enkel sånn katodeting, har lite peiling på modding som sagt. Hmmm... ville kanskje vært enklere å scanna tegninga mi og vist det. Vel, no matter hva du velger å gjøre, vær grei og gi oss bilder på det etterpå da. Please? Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 eh...javel...kreativt forslag. Men jeg tror det må bli aluminiumssylinder med plexi, eller aluminiumspyramide med plexi som jeg driver å lager skisser av nå. Ellers takk. Hva med at dette blir en forforsterker og ha to monoblokker i tillegg. Kan brukke disse kabinettene som basis for monoblokken..... Blir kansje litt voldsomt? Ble litt revet med av tanken Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Se på det derre beQuiet prosjektet du, han er flink han edit : hun woot?woot? Er han en hun Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 det med treverk var genialt... To plater/plank foran og bak(med hull til plugger pluss nødvendig dill).. bruk gjenga aksler med bolter (4-10stk)som avstandtstykker mellom platene.. strekk skinn rundt det hele, snør sammen med skinnlisse på toppen... med litt arbeid får du et meget kuul (tror jeg) western look på det... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Prøver å være morsom nå ballemann? Mannen heter da Audun OPS, noen som sa at det var i dame, får håpe ikke han\hun\intetkjønnet kommer innom da nei da, håper at du DrSpawn ikke føler deg mobbet når jeg morer meg på din bekostning. balle Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Vel, no matter hva du velger å gjøre, vær grei og gi oss bilder på det etterpå da. Please? Ja skal prøve. Har aldri laga hjemmeside eller noe sånt selv før. Så jeg må vel ha det for å legge ut bilder her. Har skaffet meg sånn blått pc-lys-ting som skal være i kabinettet i taket og lyset ned på komponentene. Den kan enten stå konstant på ellers så har den en innstilling som gjør at den reagerer på lyd og blinker. Hehe artig, fikk lyset der av en kompis fordi han ikke ville ha det. Tror det er fra et skyhawk kabinett elns. Så skal jeg få tak i et VU-meter å ha på utsiden. Det får jeg av en annen kompis som ikke vil ha det. Planene er gode og utstyret kommer etterhvert. Men det spørs hvordan byggingen går. Håper sluttproduktet blir fint, selv om det ikke blir noe ekstremt bra i retning bequiet elns. Noen som vet hvor jeg kan finne sinnsykt billige spikes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå