Vike Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 huppsan. skal modde mitt sorte cheftec dragon. i den forbindelse vil jeg ha sorte fronter på dvd og cd. har prøvd meg litt fram med noen gamle diskstasjoner jeg har men blir ikke fornøyd med resultatet... vanskelig å få til den matte sorte fargen som toweret. kan man bytte ut frontene ? kjøpe sorte fronter en plass ? andre tips ? har forresten sony 52/24/52 cdbrenner og LG dvd... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 lakke? eller legg en møøørk solfilm over? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg fikk iallefall _veldig_ bra resultat med spraylakk! Kan nesten ikke se at det er hjemmemekka Lenke til kommentar
Vike Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 spraylakk for bil ? ble det ikke problem med luka da ? at den ble *klistra' igjen ? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 spraylakk for bil ? ble det ikke problem med luka da ? at den ble *klistra' igjen ? hehe, hvis du tar ut cd rommen og ser på siden av den er det 1 liten "hake" på vær side, hvis du dytter inn dem og så bare tar du og lakkerer vær del for seg Lenke til kommentar
Vike Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 ah, ok har ikke prøvd å demontere drivene. d må jeg prøve....trodde fronten på selve tray satt fast... takker for tipset Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Tror matt sort billakk skal passe ganske bra til Cheiftec Lenke til kommentar
jorgenhm Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Når jeg sprayet frontene fant jeg faktisk en spray jeg hadde liggende. Sprayen var en slik Warhammer-spray som man bruker til å grunne Warhammer-figurer. Denne hadde akkurat riktig farge og ble matt og fin. Den passer nok veldig bra også, siden den er laget til å spraye plastikkfigurer med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå