Playmaster Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Nok et dårlig spørsmål fra meg:På min forrige char så hadde jeg levitate-ark.Det ga meg 70points levitate,men jeg synes jeg kom så lavt(bare så vidt over bakken)er det noen knapp man skal trykke på for å komme høyere på levitate? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hmm.. jeg ser hvertfall bare oppover, mens jeg går.. Da kommer jeg høyere.. Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Antall points i levitate er bare hvor fort du går gjennom lufta. selv om speed også teller) Se opp mens du går, og du vil fly oppover. For å teste dette kan du gå til Vivec og ta den shrinen som gir levitate 500 points. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Shrine gir 100 points levitate (ikke at det er viktig ), dvs. speed 100 i lufta. Boots of blinding speed + hvilken som helst levitate spell= Speed 200 Scroll of Windform eller Scroll of Windwalker = 500 Levitate (+ 100 Invisibility). Jeg vet ikke hvorfor en av dem koster ca. 350, men den andre 1600 - de har samme effekt. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Kanskje fordi den ene scrollen er sjeldnere ennn den andre? Lenke til kommentar
Desolate Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg har et problem (som vanlig). Før jeg formaterte fikk jeg ikke brent alle programmene mine osv, så jeg har ikke morrowind på pcen min, og jeg tror noen har stjålet cden min, fordi jeg hadde et stort lanparty hjemme hos meg før jeg formaterte.. Har prøvd å laste ned morrowind på DC++ , men er det ikke sånn at noen spill er det bare sånn at fu trenger cden til ? Lenke til kommentar
Desolate Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Eller det trengs ikke, har bestilt den fra spiderman... skal aldri ha lan her igjen ass Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg lurer på hvor man kan selge dyre ting? Hvem har masse penger og hvor? Og hvor kan man skaffe sef bra items? Noen som vet? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 selg de dyre tingene til creeper og talking mudcrab.Creeper er i ghorak manor i caldera.Mudcrab er på en øy nær Mznach,en dwemer ruin.Creeper har 5k,mudcrab har 10k.Hvis du har bloodmoon og du har valgt trader i raven rock har han 10k.Hvis du har tribunal kan du sjekke butikkene i mournhold. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har et nytt spørsmål.. Kan man bli med i Camorra Tong? Og i tilfelle hvor? Tenkte jeg skulle spille igjennom engang til, men denne gangen som en skikkelig lompen tyv.. Skikkelig antihelt Og da passer Camora Tong bra inn Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Naj, tror ikke man kna bli med i Morag Tong, men det kan jo være at en mod fikser det... Lenke til kommentar
Daron Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Mener bestemt at det skal gå an.. man må bare finne den riktige personen... Mener å huske at en kompis joina dem.. men det er et par år siden han spillte spillet nå... Endret 14. mars 2004 av Daron Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Du kan joine en av de, Camorra Tong of Morag Tong er jo ikke det samme. Tror du kan joine en av de i Ald' ruhn. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 selg de dyre tingene til creeper og talking mudcrab.Creeper er i ghorak manor i caldera.Mudcrab er på en øy nær Mznach,en dwemer ruin.Creeper har 5k,mudcrab har 10k.Hvis du har bloodmoon og du har valgt trader i raven rock har han 10k.Hvis du har tribunal kan du sjekke butikkene i mournhold. Hvor ligger Mznach ca på kartet? Lenke til kommentar
O|3 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Får å joine morag tong må du snakke med en fyr i vivec. Du får vite hvem det er når du spør folk i morag tong rundt om kring i morrowind. tror de har en hemmelig base i kloakken i vivec. Tar forbehold om skriveleif. Edit: husker ikke om det var Cammora Tong eller Morag Tong de het Endret 14. mars 2004 av O|3 Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 selg de dyre tingene til creeper og talking mudcrab.Creeper er i ghorak manor i caldera.Mudcrab er på en øy nær Mznach,en dwemer ruin.Creeper har 5k,mudcrab har 10k.Hvis du har bloodmoon og du har valgt trader i raven rock har han 10k.Hvis du har tribunal kan du sjekke butikkene i mournhold. Hvor ligger Mznach ca på kartet? Ikke så langt unna suran tror jeg.Mznach ligger på en øy,antar jeg.Har ikke sjekket det så jeg vet ikke så mye om det. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Får å joine morag tong må du snakke med en fyr i vivec. Du får vite hvem det er når du spør folk i morag tong rundt om kring i morrowind. tror de har en hemmelig base i kloakken i vivec. Tar forbehold om skriveleif. Edit: husker ikke om det var Cammora Tong eller Morag Tong de het AArgh Camonna Tong kan ikke joines Morag Tong kan joines I Arena Canton i Storage room Gode Gud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå